Klienci kilku polskich banków mają obecnie problem z dostaniem się na swoje konta internetowe. Wśród banków borykających się z awariami znalazł się ING Bank Śląski, Alior Bank, Bank Pekao i Bank Millennium.
Przy próbie zalogowania się do bankowość internetowej Alior Banku klienta wita komunikach o chwilowej niedostępności systemu. W efekcie użytkownicy nie mają nawet możliwości podejrzenia stanu konta w przeglądarce internetowej.
Pod komentarzami zdenerwowanych klientów banku na profilu Alior Banku na Facebooku pojawiły się już odpowiedzi konsultantów, w których instytucja informuje, że jest świadoma przejściowych problemów i już pracuje nad ich usunięciem.
Bank Pekao
Szczęścia nie mają dzisiaj także klienci Banku Pekao. Od ok. godz. 12:00 nie działa także jego system bankowości elektronicznej. – Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej – czytamy na oficjalnym profilu Banku Pekao.
Bank Millennium
Nie działa obecnie także bankowość internetowa MilleNet Banku Millennium. Ten z kolei informuje o problemach z funkcjonowaniem bankowości mobilnej banku za pośrednictwem Twittera. – Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu – zapewnia bank.
ING Bank Śląski
Na pytanie „Znowu awaria?” jednego z internautów, twierdząco odpowiada także ING Bank Śląski w komentarzach na Facebooku. Bank informuje, że występują trudności z działaniem serwisu Moje ING i już toczą się pracę nad ich usunięciem.