AXA DIRECT – dynamiczny wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2013 r.

– W pierwszej połowie br. AXA DIRECT odnotowała dalszy wzrost sprzedaży polis komunikacyjnych pomimo trudnej sytuacji na rynku ubezpieczeń majątkowych, gdzie widoczna jest tendencja spadkowa przypisu ubezpieczeń komunikacyjnych.
W szczególności cieszy nas zaufanie klientów, na które systematycznie pracujemy od wielu lat. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że chęć zakupu polisy komunikacyjnej w AXA DIRECT wyraża coraz większa liczba potencjalnych klientów – mówi Ryszard Bociong, Dyrektor Generalny AXA DIRECT.

– AXA DIRECT rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń na początku 2007 r. Na przestrzeni trzech ostatnich lat działalności firma odnotowuje pozytywne wyniki finansowe, które jeszcze bardziej wzmocniły się w pierwszym półroczu tego roku. Pod koniec 2012 r. wprowadziliśmy na polski rynek nowy produkt ubezpieczeniowy, dzięki czemu nasza oferta stała się jeszcze bardziej elastyczna i dopasowana do oczekiwań oraz możliwości finansowych naszych Klientów. Jest to jeden z elementów wpływających na obecny wzrost sprzedaży i jednocześnie nasza odpowiedź na wciąż zmieniające się potrzeby rynku. W drugiej połowie tego roku skupimy się na dalszym rozwijaniu sprzedaży i systematycznej poprawie jakości obsługi klientów – dodaje Bociong.

Działalność AXA DIRECT na polskim rynku obejmuje również aktywne wspieranie
i promowanie inicjatyw mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. W czerwcu br. firma zorganizowała tydzień społecznej odpowiedzialności biznesu, CR WEEK, którego tematem przewodnim było rozważne poruszanie się po drogach i ulicach. Firma przeprowadziła zajęcia edukacyjne dla pierwszoklasistów, udostępniła pracownikom budynku Warsaw Trade Tower symulatory dachowania i zderzenia oraz zorganizowała dla nich zawody rowerowe. Ilość łącznie przejechanych kilometrów określiła wysokość darowizny, jaką Grupa AXA przekazała następnie na rzecz Stowarzyszenia Droga i Bezpieczeństwo.

– Promowanie rozważnej jazdy nierozerwalnie łączy się z charakterem naszej działalności. Program „Bezpieczni na drodze” stanowi integralną część ogólnoświatowej koncepcji Road Safety, wspieranej przez Grupę AXA na świecie – mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta.

Źródło: AXA