AXA DIRECT – podsumowanie wyników 2011 roku

W 2011 roku AXA DIRECT odnotowała 25% wzrost liczby sprzedanych polis w porównaniu do roku ubiegłego. W tym samym okresie przypis składki brutto z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych wyniósł 213 mln zł, wykazując dynamikę na poziomie 125%.

Piąty rok działalności firma zakończyła zgodnie z planami finansowymi, osiągając zarówno swoje cele sprzedażowe, jak i zakładany wynik techniczny. Zaawansowana segmentacja i sposób taryfikacji na poziomie nowego biznesu oraz przy kontynuacji ubezpieczenia pozwalają utrzymać wysoką dynamikę sprzedaży, pomimo dużej konkurencji i dość trudnej sytuacji rynkowej (między innymi: wysokie ceny paliw, niestabilny kurs walut).

 

Rok 2011 to znaczący wzrost sprzedaży przez Internet.

 

„Nasze wyniki w ostatnich miesiącach dobitnie potwierdzają, że Klienci chętnie dokonują samodzielnego zakupu ubezpieczenia przez Internet. Zaufanie do tego kanału sprzedaży jako wiarygodnego, bezpiecznego i przed wszystkim wygodnego sposobu zakupu wciąż rośnie. Jego znaczenie widoczne jest również w wynikach całej Grupy; 11% przychodów generowanych jest przez kanał direct.” – komentuje Ryszard Bociong, Dyrektor Generalny.

 

W minionym roku AXA DIRECT udostępniła nową stronę internetową www.axadirect.pl. Nowa strona cechuje się wysokim stopniem dostępności, a także poprawioną użytecznością i optymalizacją pod wyszukiwarki.

 

„Dzięki tym zmianom nasza strona internetowa otrzymała godło i certyfikat programu Użyteczna Strona, który potwierdza, że spełnia ona najwyższe standardy pod względem funkcjonalności, bezpieczeństwa i jakości.” – dodaje Ryszard Bociong.

 

AXA DIRECT jest jedyną firmą, która w sposób ciągły i na skalę masową prowadzi badania dotyczące oceny swoich produktów, serwisu, likwidacji szkód oraz cen.

 

Poziom niezadowolenia wśród Klientów utrzymuje się na bardzo niskim poziomie i wyniósł na koniec 2011 roku jedynie 3,9% (badanie Online Customer Scope 2011).

 

„Zbierane na bieżąco opinie i komentarze pozwalają nam nieustannie poprawiać jakość naszych usług i serwisu, a to znajduje odzwierciedlenie w opiniach Klientów. AXA DIRECT po raz drugi została uhonorowana godłem Superbrands. Nasze osiągnięcia w Polsce wspiera bardzo silna pozycja naszej marki. W rankingu Interbrand 2011 AXA została sklasyfikowana na pozycji 53 spośród 100 najlepszych marek globalnych i wyceniona na ponad 6,6 miliarda dolarów. AXA awansowała o 3 miejsca w rankingu, wracając na pozycję z 2009 roku i zajęła 53 miejsce (+3 w porównaniu do 2010 roku). AXA jest obecnie najbardziej wartościową marką ubezpieczeniową.” – komentuje Ryszard Bociong, Dyrektor Generalny.

Źródło: AXA Direct