AXA DIRECT podsumowuje I kwartał 2014

W I kwartale br. AXA DIRECT odnotowała 7% wzrost sprzedaży polis  oraz 4% wzrost przypisu składki brutto z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych- do poziomu 71 mln złotych – w porównaniu do analogicznego okresu w 2013 roku.


„Wyniki finansowe AXA DIRECT w I kwartale 2014 utrzymują się na dobrym poziomie, z ciągłą tendencją wzrostową. U podstaw tego sukcesu leży starannie przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia wdrażania i rozwoju nowych rozwiązań informatycznych. Spółka cieszy się coraz większym zaufaniem klientów i zadowoleniem z jakości obsługi” – komentuje Ryszard Bociong, Dyrektor Generalny.

Od kwietnia wprowadziliśmy dwie bardzo ważne funkcjonalności do procesu odnowień. Nasi Klienci zyskali możliwość samodzielnego przedłużenia polisy na kolejny rok i zmiany zakresu ubezpieczenia przez Internet. Do wysyłanej automatycznie propozycji odnowieniowej załączany jest link do Kalkulatora, który umożliwia dokonanie zmian w polisie. Zmiany dotyczą również kanału partnerskiego. Od 16 kwietnia Agenci – za pośrednictwem Portalu Odnowieniowego – zyskali możliwość samodzielnego generowania polisy odnowieniowej, nanoszenia zmian w polisie i dostosowania jej do potrzeb Klienta. „Jesteśmy przekonani, że wprowadzone zmiany z jednej strony zwiększą efektywność procesu odnowień i ułatwią naszą codzienną pracę, a z drugiej staną się funkcjonalnością docenioną przez Klientów i współpracujących z nami Agentów. Kolejny projekt, pozwalający Agentom na szybszą, samodzielną i profesjonalną obsługę Klientów zostanie zrealizowany jeszcze w pierwszej połowie tego roku,” – dodaje Ryszard Bociong.

Od połowy maja br., na stronie internetowej AXA DIRECT, obecni i potencjalni klienci firmy mogą również skorzystać z pomocy Wirtualnego Doradcy, wpisując swoje zapytanie w oknie rozmowy. W bazie odpowiedzi znalazło się ponad 1500 pytań dotyczących oferty AXA DIRECT, obsługi Klienta oraz procesu likwidacji szkód. Wirtualny Doradca pełni dyżur 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, udzielając odpowiedzi na najbardziej kluczowe zapytania ze strony użytkowników.