Aż 4,5% na lokacie "Happy" w Idea Banku

Aż 4,5% na lokacie trzymiesięcznej mogą otrzymać nowi klienci Idea Banku. To jedyny tak wysokooprocentowany depozyt, jaki można założyć nie wychodząc z domu. Ruszyła kampania promująca lokatę „Happy”, w której po raz kolejny w autorskim teledysku banku nagranym do słynnego przeboju Pharrella Williamsa zobaczymy roztańczonych przedsiębiorców.

Nowa propozycja adresowana jest do osób, które nie korzystały jeszcze z usług Idea Banku. Mogą one założyć 3-miesięczną lokatę „Happy”, oprocentowaną na 4,5% w skali roku. Jest to obecnie najwyżej oprocentowany na rynku depozyt, jaki można założyć przez internet.

Lokata „Happy” to specjalne zaproszenie dla osób, które chciałyby dołączyć do grona zadowolonych klientów banku. Takich, jak ci, których możemy oglądać w przygotowanej przez nas wersji klipu do przeboju Pharrella Williamsa – mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku. – „Od kilku miesięcy teledysk Pharrella Williamsa cieszy się na całym świecie ogromną popularnością. Tworząc reklamę nawiązującą formułą do muzycznego hitu liczymy na jej pozytywny odbiór– dodaje. Warto przypomnieć, że trzy tygodnie temu Idea Bank po raz pierwszy zaprezentował własne video do kultowego już utworu, w którym wystąpili właściciele firm z bankowego programu „Duma Przedsiębiorcy”. Do tej pory klip został wyświetlony na kanale YouTube ponad milion razy. W kampanii promującej depozyt bank wykorzystał film w skróconej formie.

Do założenia lokaty „Happy” wystarczy kwota 1000 zł. Maksymalna wartość depozytu wynosi 10 000 zł. Nowa oferta Idea Banku promowana jest w dwóch spotach: 30- i 15-sekundowym. Spoty emitowane będą na antenie TVN, TV4, TV6, TV Puls, Puls 2, a także w kanałach tematycznych m.in. TVN, Polsatu, TVP, BBC, Discovery, AXN, Viacomu czy Canal+. Działania reklamowe obejmą też internet oraz media społecznościowe – Facebook oraz kanały YouTube i VOD. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Kreację Idea Bank przygotował we własnym zakresie, a filmy wyprodukował dom produkcyjny Koi Studio. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest i agencja Sales&More.