B. Szołomicka odpowiedzialna za wizerunek i promocję nowego projektu w sektorze bankowym

Do spektakularnych sukcesów Barbary Szołomickiej należą kampanie produktowe z udziałem Janusza Weissa, Bogusława Wołoszańskiego i Anny Guzik. Barbara Szołomicka pożegnała się z Bankiem BPH świetnie ocenianą kampanią wizerunkowo – produktową „Nie muszę myśleć o Banku”.

W ramach nowego projektu, Barbara Szołomicka odpowiadać będzie za marketing wizerunkowy, produktowy oraz PR. Na pytanie o plany związane z kampanią launchową nowego banku, który pod względem wielkości kapitałów własnych znajdzie się wśród 10 największych banków w Polsce, Barbara Szołomicka odpowiada: „Cieszę się bardzo, że mogę uczestniczyć w tworzeniu od podstaw tak spektakularnego i złożonego przedsięwzięcia. Mam pełną świadomość, że działania marketingowe będą w nim odgrywać kluczową rolę. Promocja znajdującego się obecnie w fazie przygotowań start-up’u będzie największym wyzwaniem w mojej dotychczasowej karierze”.

Przy promocji największego start-up’u w historii polskiej bankowości Barbara Szołomicka współpracować będzie z gronem doświadczonych konsultantów. Dotychczas wybrano agencję PR odpowiedzialną za strategię i relacje medialne. Jest nią United PR.

Grupa Carlo Tassara utworzy, po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, ogólnopolski bank uniwersalny obsługujący wszystkie segmenty rynku. Pod względem wielkości kapitałów własnych nowy bank znajdzie się wśród 10 największych banków w Polsce. Grupa Carlo Tassara planuje przeznaczyć już w 2008 r. na poczet jego kapitału własnego 1,5 miliarda PLN (400 mln Euro). Nowy projekt stworzy w przyszłym roku ponad 1000 miejsc pracy w Polsce. Pokieruje nim wysoce wykwalifikowana i doświadczona kadra menedżerska z ponad 15 różnych banków i instytucji finansowych. Przy realizacji projektu pracuje już ponad 100 najwyższej klasy specjalistów. Za organizację nowego banku odpowiedzialni są Wojciech Sobieraj (Prezes), Niels Lundorff, Cezary Smorszczewski oraz Krzysztof Czuba.