Babcia Zenia korzysta z Pocztowego Konta Nestor

Wystartowała druga część serialu reklamowego o rodzinie Nowaków i kontach Banku Pocztowego. W styczniu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można było zobaczyć spot reklamujący Pocztowe Konto Standard.

W lutym Bank Pocztowy  promuje darmowy rachunek dla emerytów i rencistów – Pocztowe Konto Nestor. Druga część serialu reklamowego emitowan jest w TVP1, TVP2, TVP3, TVP7, Polsacie, TVN, TVN7, TV4 od 1 do 28 lutego 2010 r.

W najnowszym spocie Tomek, przedstawiciel młodego pokolenia w rodzinie Nowaków, prezentuje swojej babci Zeni korzyści płynące z użytkowania bankowości elektronicznej w Banku Pocztowym. Wśród zalet wymienia m.in. szybkość obsługi, możliwość dokonywania bezpłatnych przelewów oraz stałych zleceń. Babcia docenia zalety internetu, jednak sama korzysta z wygodnego Pocztowego Konta Nestor. Atuty rachunku, a zwłaszcza bezpłatne dostarczenie gotówki z konta przez listonosza, powodują, że jest ono bezkonkurencyjne dla seniorów. 

Prowadzona od stycznia, podzielona na etapy, kampania ma przekonać klientów do korzystania z atrakcyjnych rachunków osobistych w Banku Pocztowym. Pocztowe Konto Nestor, co potwierdzają eksperci, jest obecnie najlepszym rachunkiem dla emerytów i rencistów. W ostatnim czasie aż dwukrotnie znalazło się ono na pierwszych miejscach rankingów – w dziennikach: Rzeczpospolita (Warto skorzystać ze specjalnej ofert 21.01.2010) i Polska The Times (banki walczą o seniorów 21.01.2010).

Kampania przygotowana została przez agencję reklamową Banah Group, produkcją spotu zajął się Opus Film, a zakupem mediów – Mediaedge:CIA. Kampanię uzupełniają ulotki i plakaty oraz standy reklamowe (lamy) w Urzędach Pocztowych.

Parametry przeznaczonego dla emerytów i rencistów Pocztowego Konta Nestor to:

Źródło: Bank Pocztowy