Badania i pomiar efektów w public relations

Na rynku wydawniczym ukazała się nowa publikacja „Badania i pomiar efektów w public relations”. Wśród autorów znajdują się naukowcy i praktycy zajmujący się badaniami i public relations: dr Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski, Anna Miotk, Sebastian Bykowski, Artur Kotliński, Maciej Siejewicz, Małgorzata Wydrzyńska, Wojciech Szymański i Agnieszka Urban.

Książka, którą oddajemy w Państwa ręce, jest adresowana do wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań – podkreślają we wstępnie do publikacji dr. Dariusz Tworzydło i Zbigniew Chmielewski, redaktorzy opracowania.

Pożytek z lektury mogą wynieść również badacze zajmujący się dotychczas nieco innymi obszarami, chcący zapoznać się ze specyfiką badań w PR, a także osoby rozpoczynające swoją przygodę z public relations. Nie jest to bowiem pozycja hermetyczna, czysto teoretyczna i zrozumiała wyłącznie dla specjalistów. Przeciwnie, może stanowić przydatny, praktyczny podręcznik poruszania się po public relations w aspekcie badań i oceny jego efektów, stosowanych technik, praktycznych wskazówek organizacyjnych. Szczegóły dotyczące książki znajdują się na stronie Wydawcy http://www.newsline.pl/zamow-ksiazke-2/

Źródło: Newsline sp. z o.o.