Bądź eko z Esbankiem – ruszyła kampania proekologiczna radomszczańskiego banku

Na początku października ruszyła kampania proekologiczna ESBANKU Banku Spółdzielczego zatytułowana „Bądź eko z ESBANKIEM”. Jej głównym celem jest edukacja ekologiczna Klientów Banku oraz ograniczenie zużycia papieru.

Jak klienci banku mogą oszczędzać  papier? Przede wszystkim zamieniając wyciągi papierowe na wyciągi elektroniczne.  

– Na drukowanie wyciągów papierowych zużywamy ponad 1,5 tony papieru rocznie i poświęcamy ok. 25 drzew. Tyle drzew rocznie produkuje natomiast tlen dla 250 osób, a więc  ponad osiemdziesięciu 3-osobowych rodzin albo wszystkich pracowników naszego Banku.  Jako firma odpowiedzialna społecznie zależy nam więc na tym, aby chronić drzewa przed niepotrzebną wycinką. Tym bardziej, że drzewo znajduje się w naszym logo i symbolizuje wartości – siłę, solidność i stabilność. – tłumaczy Jacek Zacharewicz, Prezes ESBANKU Banku Spółdzielczego.

Każdy klient, który wymieni wyciąg papierowy na wyciąg elektroniczny otrzyma od ESBANKU ekotorbę, przydatną podczas codziennych zakupów.  

– Kampania „Bądź eko z ESBANKIEM” ma na celu nie tylko przekonanie naszych Klientów o potrzebie oszczędzania papieru. Ekotorby, które będą nam towarzyszyć w codziennym życiu, mają przypominać o byciu eko. – mówi Katarzyna Przepióra, pomysłodawczyni akcji.

Źródło: ESBANK Bank Spółdzielczy