Bank BGŻ BNP Paribas łączy bankowość internetową

Bank BGŻ BNP Paribas w nadchodzących tygodniach planuje ujednolicenie szaty graficznej systemów transakcyjnych byłego ex-BNP Paribas i ex-BGŻ oraz aplikacji mobilnej.

Co klienci muszą wiedzieć?

Użytkownicy dotychczasowych systemów Pl@net (ex-BNP Paribas) oraz eBGŻ (ex-BGŻ), zgodnie z informacjami od banku nie będą musieli wykonywać żadnych dodatkowych czynności podczas wprowadzanych zmian. Loginy i hasła logowania pozostają dla nich te same i nie będzie wymogu ich zmiany.

Jedyne utrudnienia wynikające z fuzji będą polegały na przerwie w dostępie do rachunków osobistych przez internet. W wyniku zmian, serwisy transakcyjne mogą być niedostępne przez kilka godzin w dniach 12-13 czerwca (piątek – sobota) oraz 27 czerwca (także przez kilka godzin). Klienci będą mieli możliwość skorzystania z obsługi w oddziałach i dokonywania transakcji bezgotówkowych kartami płatniczymi.

Zmiany w systemie – gratka dla oszustów?

Bank jednocześnie ostrzega przed ewentualnym atakiem phishingowym. Wprowadzenie zmian nie wymaga nowych haseł czy instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerach lub próśb o testowanie nowej platformy. Należy zatem takie wiadomości ignorować jeśli się pojawią.

W kolejnych tygodniach uruchomiona zostanie także nowa strona internetowa Banku BGŻ BNP Paribas. 

Oficjalne stanowisku banku BGŻ BNP Paribas

W ciągu najbliższych tygodni, w związku z połączeniem Banku BGŻ S.A. i BNP Paribas Banku Polska S.A., będą wprowadzane stopniowo zmiany, w tym m.in. zostanie ujednolicona szata graficzna serwisów transakcyjnych dla klientów indywidualnych i firmowych.Zmiana ta nie będzie wymagała od klientów banku żadnych dodatkowych czynności, potwierdzeń, akceptacji, instalacji jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania (na komputerach lub telefonach komórkowych), czy też wykonywania jakichkolwiek operacji testowych. Bank nie wdraża nowego systemu obsługi serwisów transakcyjnych. Celem zmiany jest jedynie uspójnienie wizualne dotychczasowych serwisów.