W grudniu BGŻ BNP Paribas informował o zamiarze wdrożenia technologii dostarczonej przez startup NuDelta. Teraz rozpoczyna współpracę z firmą Vintom, która zajmuje się wsparciem sprzedaży za pomocą komunikacji wideo.
Startup NuDelta dostarczył bankowi technologię OCR, która wykorzystywana jest do skanowania dokumentów i konwertowania ich do wersji elektronicznej. To rozwiązanie bank udostępni w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw. Firma Vintom oferuje natomiast rozwiązania wykorzystywane do komunikacji z obecnymi klientami poprzez automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo.
– Poszukiwaliśmy rozwiązań, które z jednej strony wpłyną na zwiększenie efektywności sprzedaży, a z drugiej nie będą uciążliwe dla naszych klientów. Wykorzystanie tego typu narzędzi, jakie oferuje Vintom, jest pierwszym krokiem do większej personalizacji oferty i jeszcze bardziej indywidualnego podejścia do klienta – wyjaśnia Radosław Kozłowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Online w Banku BGŻ BNP Paribas.
– Według danych z naszego modułu analitycznego ponad 86 proc. klientów ogląda filmy personalizowane co najmniej w połowie, a wskaźnik otwarć CTOR dla kampanii banku osiągnął bardzo dobry poziom 62 proc., nieporównywalny z klasycznymi kanałami komunikacji email – mówi Szymon Pawlica, CEO firmy Vintom. – Z doświadczeń płynących z dotychczasowych zrealizowanych kampanii wiemy, że znakomita większość odbiorców pamięta film i podejmuje pożądane działania nawet do 3 miesięcy po jego obejrzeniu – dodaje.
Vintom jest partnerem technologicznym Microsoft. Angażuje się również w projekty niekomercyjne – w 2017 roku rozpoczął współpracę z Wielką Orkiestrą świątecznej Pomocy. W jej ramach Jerzy Owsiak dziękował na filmach indywidualnie każdej osobie, która wsparła Fundację przez jej stronę internetową lub aplikację mobilną.