Bank BGŻ BNP Paribas wspiera lokalnych przedsiębiorców w Tygodniu Sąsiedzkiego Biznesu

Od 28 maja do 3 czerwca trwa Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, który obejmie 900 aglomeracji i prawie 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas. Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu to najważniejszy moment kampanii, która zachęca lokalne społeczności do robienia zakupów i korzystania z usług, oferowanych przez małe firmy w regionie, a przedsiębiorców do przygotowania promocyjnej oferty dla swoich klientów, np. zniżek i bonusów – z okazji Dnia Sąsiada, który w tym roku obchodzony jest 29 maja. 

BGŻ BNP Paribas

– Małe biznesy w naszych miejscowościach są dla wszystkich bardzo ważne, budują lokalną społeczność, dlatego warto je wspierać. Celem akcji Wspierajmy Sąsiedzki Biznes jest promocja handlu i usług firm, które prowadzą swoją działalność w naszym sąsiedztwie – w pobliżu miejsca zamieszkania, pracy – mówi Magdalena Piotrowska, menedżer ds. Rozwoju Relacji z Klientem w Banku BGŻ BNP Paribas. – Ponadto, 29 maja, kiedy to przypada tegoroczny Międzynarodowy Dzień Sąsiada, będziemy aktywnie promować wśród konsumentów firmy, które dołączyły do akcji Wspierajmy Sąsiedzki Biznes i przygotowały ofertę promocyjną w swoich sklepach oraz lokalach usługowych. Hostessa wskaże przechodniom, w których lokalach czy sklepach mogą liczyć na sąsiedzką promocję z okazji Dnia Sąsiada – podkreśla Magdalena Piotrowska.

Do akcji zgłosiło się już 4000 firm, które działają w różnych branżach. Są to m.in. restauracje, kwiaciarnie, sklepy spożywcze, salony kosmetyczne, kancelarie notarialne. Na stronie akcji www.sasiedzkibiznes.pl konsumenci mają możliwość sprawdzenia, jakie firmy z okolicy już przystąpiły do akcji i jakie proponują rabaty. Uczestnicy oznaczą swoje firmy materiałami marketingowymi oraz wyeksponują swoją ofertę promocyjną.

Firmy, które chcą wziąć udział w akcji, nadal mogą to zrobić. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.sasiedzkibiznes.pl i dołączyć do przedsięwzięcia. Przedsiębiorcy, którzy dokonają rejestracji i przedstawią specjalną ofertę swoich usług, mogą wygrać pakiet reklamowy dla swojej firmy o wartości 5 a nawet 20 tys. zł.

Po raz kolejny ambasadorem kampanii został Robert Makłowicz.

Bank BGŻ BNP Paribas, jako patron i organizator akcji, również przygotował specjalną ofertę dla sąsiedzkich biznesów :

Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu – Tydzień Kupowania u Sąsiada! Rabaty znajdują się na stronie: https://sasiedzkibiznes.pl/znajdz-rabat

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas