Bank BGŻ i BGŻOptima z nowym partnerem w komunikacji online

Bank BGŻ i BGŻOptima rozstrzygnęły wspólny przetarg na działania obejmujące strategię, planowanie i zakup mediów online. W wyniku postępowania na nowego partnera, który będzie odpowiadać za komunikację marketingową obu marek w Internecie, wybrano agencję Perfomics będąca częścią ZenithOptimedia Group.


Performics przejął tym samym obsługę marek BGŻ i BGŻOptima w zakresie komunikacji online od Initiative Media, który do tej pory obsługiwał ten budżet. W przetargu, który składał się z trzech etapów wzięła udział wąska grupa wyspecjalizowanych agencji i domów mediowych. Na short liście znalazły się cztery firmy, których głównym zadaniem było przygotowanie kompleksowej strategii działań online dla Banku BGŻ i BGŻOptima.

– Ostateczny wybór był niezwykle trudną decyzją, ponieważ propozycje oferentów były bardzo bliskie wizji obu marek i świadczyły o doskonałej znajomości rynku reklamy internetowej oraz dobrym rozumieniu potrzeb obu biznesów– zgodnie wskazują Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BGŻ oraz Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor Departamentu Marketingu w BGŻOptima.

Wcześniej, w lutym 2013 roku w wyniku przetargu na obsługę kreatywną banku BGŻOptima wybrana została warszawska agencja Heart and Brain.

BGŻOptima jest pierwszym polskim bankiem internetowym nastawionym tylko na jeden cel – wsparcie Polaków w optymalnym oszczędzaniu. Gwarantuje klientom elastyczne i wygodne rozwiązania i zawsze atrakcyjne oprocentowanie w ramach prostej i zrozumiałej oferty. BGŻOptima jest częścią Banku BGŻ, polskiej instytucji finansowej z wieloletnią tradycją. Bank wykorzystuje rozwiązania sprawdzone w wielu krajach przez RaboDirect.