Bank BGŻ nagrodzony za jakość obsługi

Klienci wyróżnili Bank BGŻ Godłem „Jakość Obsługi 2008” w kategorii Banki w ogólnopolskim Programie „Jakość Obsługi”.

– Z dużą radością przyjęliśmy wiadomość o przyznanym nam wyróżnieniu. Szczególnie cieszy nas fakt, że decyzję o przyznaniu Bankowi BGŻ Godła „Jakość Obsługi 2008” zdecydowali nasi Klienci. Z pewnością ta nagroda będzie nas motywowała do ciężkiej pracy, a okazane przez Klientów zadowolenie zainspiruje do podejmowania dalszych działań w zakresie dbałości o jakość obsługi  – powiedział Michał Gajewski, Wiceprezes Zarządu Banku BGŻ.

Unikalność Programu wynika z faktu, iż w skład Kapituły decydującej o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi” wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności Firmy w Programie, poprzez zgłoszenie obserwacji jakości obsługi.

W 2008 roku w badaniu udział wzięło 12 tys. konsumentów z 16 województw, którzy od lipca do grudnia oceniali jakość obsługi w firmach z różnych branż. Firma mogła otrzymać ocenę od -5 do +5, a klient musiał szczegółowo uzasadnić decyzję i dokładnie opisać wizytę np. w oddziale banku, ponieważ ankiety były weryfikowane.

Szczegółowe informacje dotyczące badania i jego wyników dostępne są w oficjalnym serwisie Programu: http://www.jakoscobslugi.pl/
Źródło: Bank BGŻ