Bank BGŻ nagrodzony złotym Laurem Klienta 2009

Bank BGŻ już drugi raz został nagrodzony w konkursie „Laur Klienta” w kategorii „Kredyty dla małych i średnich przedsiębiorstw”. W tym roku uplasował się na pierwszej pozycji, poprawiając tym samym swój ubiegłoroczny wynik.

Konkurs „Laur Klienta” przyznawany jest dla najlepszych produktów i usług na podstawie wskazań polskich firm i konsumentów. Respondenci w wypełnianych ankietach oceniają m.in. gwarancję usług i jakość, innowacyjność oraz chęć rekomendacji. Przeprowadzone badania wykazały, że Bank BGŻ jest dobrze rozpoznawany, budzi pozytywne skojarzenia i jest godny polecenia.

– Mali i średni przedsiębiorcy coraz częściej oczekują od banków wsparcia w realizacji rozwoju biznesu. Staramy się tak tworzyć naszą ofertę, aby sprostać ich oczekiwaniom. To wyróżnienie pokazało po raz kolejny, że nasze kredyty są atrakcyjnym źródłem finansowania działalności firm – powiedziała Agnieszka Jackiewicz–Zatyka dyrektor Departamentu  Zarządzania Sprzedażą MSP i Mikro Banku BGŻ.

Nagrodę „Laur Klienta” przyznaje Grupa Media Partner, wydawca Przeglądu Gospodarczego Plus i Rzeczy o Biznesie, dodatków do Gazety Prawnej i Rzeczpospolitej.

Źródło: Bank BGŻ