Bank BNP Paribas po raz siódmy partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki

fot. nitpicker / Shutterstock

Strategiczne partnerstwo Banku BNP Paribas i Szlachetnej Paczki trwa już siedem lat. Łączne wsparcie finansowe banku dla programu sięgnęło prawie 9 mln złotych. Swój udział w pomocy mają również Klienci banku – w ramach akcji „Pomagaj razem z Bankiem BNP Paribas” wpłaty dokonane na Szlachetną Paczkę za pomocą aplikacji lub bankowości internetowej banku, będą przez niego podwajane. Bezprecedensowe jest też zaangażowanie pracowników banku, które rokrocznie pozwala dostarczyć dary do wielu potrzebujących rodzin.

Bank BNP Paribas to „Bank dobrych decyzji”. Nie tylko tych finansowych. Fundamentem naszej działalności jest łączenie efektywności biznesowej z wrażliwością na potrzeby innych, w szczególności tych potrzebujących i narażonych na wykluczenie. Pomaganie jest „dobrą decyzją”, ale żeby było przy tym skuteczne, warto współpracować ze specjalistami. Dlatego nasze partnerstwo ze Szlachetną Paczką trwa już tak długo i stale się rozwija – mówi Małgorzata Dąbrowska, wiceprezeska zarządu banku, odpowiedzialna za Obszar Operacji i Wsparcia Biznesu w Banku BNP Paribas i Ambasadorka Szlachetnej Paczki.

Wsparcie finansowe to tylko jeden z aspektów partnerstwa. Bank BNP Paribas od lat organizuje największą akcję wolontariacką w ramach Szlachetnej Paczki. O skali tej pomocy świadczą liczby. W 2023 r. w przygotowywanie paczek zaangażowało się ponad 3 tysiące pracowników. Dzięki nim obdarowanych zostało ponad 160 rodzin.

Szlachetna Paczka co roku mobilizuje największą liczbę pracowników banku oraz spółek i podmiotów zależnych Grupy BNP Paribas. Nasze doświadczenia pokazują jednak, że kluczem do skutecznego aktywizowania wolontariuszy jest różnorodność dostępnych form niesienia pomocy. Osoby zatrudnione w banku mogą skorzystać z dwóch dodatkowych, pełnopłatnych dni urlopu na wolontariat, a my dajemy im szeroki wybór dostępnych działań – mówi Joanna Gajda-Wróblewska, prezeska zarządu Fundacji BNP Paribas.

Pomagają nie tylko pracownicy. Jak co roku, również Klienci Banku BNP Paribas mogą w bardzo łatwy sposób przyczynić się do tego, aby czyjeś święta stały się o wiele radośniejsze. Aby wykonać „szybki przelew” na rzecz Szlachetnej Paczki wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji mobilnej lub systemie bankowości elektronicznej. Bank aż do końca grudnia będzie podwajał każdą taką wpłatę (więcej szczegółów na www.pomaganiejestfajne.pl). Pomoc finansowa pozwala inicjatywie nie tylko dalej funkcjonować, np. poprzez szkolenia wolontariuszy czy promocję wśród potencjalnych darczyńców, ale stale się rozwijać.

W nawiązaniu do współpracy Banku BNP Paribas i Szlachetnej Paczki, 6 grudnia wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do świąt. Za ideę kreatywną odpowiada Publicis Worldwide Polska , a za planowanie i zakup mediów Havas Media. Kampania realizowana jest w telewizji, w kinie, w Internecie, w mediach społecznościowych oraz w centrach Klienta banku. Spot można obejrzeć w serwisie YouTube