Bank BNP Paribas poszukuje start-upów

fot. REUTERS/Regis Duvignau/File Photo

Bank BNP Paribas poszukuje start-upów, które mogą dostarczyć najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych z rodziny Value Added Services, czyli wszelkiego rodzaju produktów i usług wykraczających poza ofertę bankową, a obejmujących swoim zasięgiem relację pomiędzy rodzicem a dzieckiem. Eksperci Banku spotkają się z wybranymi firmami w Warszawie 9o lipca, podczas 15. edycji Office Hours, które są częścią „Kodeksu Współpracy ze Start-upami”.

– Stawiamy na bliskość z naszymi klientami, z którymi zależy nam na budowaniu i utrzymaniu jak najlepszej relacji na każdym etapie ich życia osobistego, jak i zawodowego. Naszym celem jest posiadanie w portfelu nowoczesnych rozwiązań i produktów bankowych, które umożliwią adekwatne adresowanie potrzeb naszych klientów i ich bliskich. Ta koncepcja leży u podstaw naszego programu Family Banking, w myśl którego bankowość swoim zasięgiem obejmuje nie tylko klienta, ale również jego rodzinę, uwzględniając wszystkie relacje pomiędzy jej członkami – mówi Karol Kamas, Dyrektor Departamentu Innowacji Produktowych i Usług Dodanych w Banku BNP Paribas.

Szczegółowe wymagania dotyczące optymalnego rozwiązania:

  1. Edukacja finansowa – aktywne wsparcie rodziców w budowaniu u dzieci świadomości finansowej. Poszukujemy nowoczesnych narzędzi, które w sposób łatwy do przyswojenia pomogą dzieciom zdobyć podstawową wiedzę z zakresu finansów, pozwolą zrozumieć rolę
    i wartość pieniądza oraz wykorzystać tę wiedzę w życiu codziennym. Poszukujemy zarówno gotowych produktów, jak i inspirujących pomysłów na wykorzystanie istniejących rozwiązań z innych obszarów. Przykład: gra/aplikacja umożliwiająca zaangażowanie dziecka w tematy związane z finansami i umożliwiająca rodzicowi przekazanie środków w nagrodę za ukończenie kolejnych etapów.
  2. Zarządzanie finansami – ułatwienie rodzicom i dzieciom zarządzania dziecięcym budżetem, wykonywania płatności i oszczędzania. Szukamy nowoczesnych rozwiązań umożliwiających optymalne i bezpieczne wykorzystanie środków przekazanych przez rodzica dziecku w celu oszczędzania, jak i wydatkowania. Przykład: nowoczesne urządzenie umożliwiające rodzicowi zdalną opiekę nad dzieckiem, a dziecku możliwość dokonania płatności zbliżeniowej środkami zdeponowanymi na koncie dziecka lub wykonywanie innych czynności związanych z finansami.
  3. Wartość dodana – wszelkie produkty i usługi mogące swoim zakresem objąć relację pomiędzy rodzicem a dzieckiem, a także w wybranym modelu wykorzystać relację rodzica z Bankiem. Jesteśmy zainteresowani wszelkiego rodzaju produktami i usługami, które wpisują się w potrzeby wynikające z relacji rodzica z dzieckiem, a które mają potencjał na wytworzenie wartości zarówno dla klienta, jak i Banku. Przykład: nowoczesna usługa realizująca istotną funkcję dla rodzica bądź dziecka, możliwa do dostarczenia szerokiej grupie klientów Banku.

– Jesteśmy otwarci na dialog i poszukujemy inspiracji. Nie obawiamy się nowatorskich rozwiązań i pomysłów. Zapraszamy startupy (i nie tylko) do wzięcia udziału w naszym skróconym procesie zakupowym Office Hours – mówi Rafał Piotrowski, Architekt ds. Innowacji w Banku BNP Paribas.pl -Poszukujemy rozwiązań sprawdzonych w warunkach produkcyjnych, ale nie boimy się innowacji i nowinek technicznych. Wszystkie interesujące oferty zostaną przez nas rozważone – dodaje Rafał Piotrowski.

Na zgłoszenia firm eksperci Banku BNP Paribas czekają do 5-go lipca br. Wszystkie zainteresowane szczegółami i udziałem w Office Hours firmy, zapraszamy do kontaktu: startupy@bgzbnpparibas.pl