Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową

W wyniku przeprowadzonego przetargu  Bank  BNP Paribas wybrał  agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą, odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji Banku i towarzyszącym jej produktom zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz  Opus B jako agencję wspierającą odpowiedzialną za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.

fot. REUTERS/Regis Duvignau/File Photo

W procesie przetargowym, który rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku, uczestniczyło kilka agencji reklamowych. Ich zadaniem było przygotowanie  strategii komunikacji dla Banku pod nową marką.  Wybrane do współpracy  agencje wykazały się dużą kreatywnością oraz doskonałym zrozumieniem  i wyczuciem potrzeb komunikacyjnych Banku.

– W tym roku przed Bankiem stoją duże wyzwania w szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji dla nowej marki, wychodzącej poza standardy kategorii,  zaskakującej i poruszającej ważne tematy, które wykraczają daleko  poza  obszar produktów bankowych. Wierzymy, że współpraca z takimi partnerami, jak Publicis Lion i Opus B pomoże nam w realizacji tego zadania  – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji i  Marketingu w Banku BNP Paribas.

Dotychczas  Publicis Lion obsługiwał Bank BGŻ BNP Paribas, natomiast agencja Opus B świadczyła usługi full service dla Raiffeisen Bank Polska.

Źródło: BNP Paribas