Bank BNP Paribas zaprasza młode firmy technologiczne do udziału w 19-tej edycji Office Hours

Bank BNP Paribas poszukuje nowatorskiego rozwiązania, które stanie się elitarną, wirtualną strefą komunikacyjną dla klienta zamożnego. W tym celu bank zaprasza startupy i doświadczone firmy do podjęcia wyzwania w ramach kolejnej edycji Office Hours. Rekrutacja trwa do 19 lutego br.

fot. nitpicker / Shutterstock

Bank poszukuje nieszablonowego kanału komunikacji z klientem BNP Paribas Wealth Management na tyle interesującego i atrakcyjnego, aby był on odbierany przez obecnych klientów jako element innowacji i związania z bankiem oraz by efektywnie wspierał proces akwizycji po stronie banku. Możliwość podziału funkcjonalności dla klientów i potencjalnych klientów będzie dużym atutem. Prace nad procesem koordynują Zespół Innowacji Banku BNP Paribas wraz z zespołem ekspertów BNP Paribas Wealth Management i Departamentu Komunikacji Zewnętrznej.

– Zależy nam na możliwie szerokim spektrum możliwości przy zachowaniu najwyższych standardów w kontekście doświadczenia użytkownika. Jeśli Wasze rozwiązanie to tzw. ‘Silver Bullet’ dla osób oczekujących absolutnie najwyższego standardu komunikacji i obsługi szukamy właśnie Was! Umiemy rozmawiać o rozwiązaniach klasy enterprise, ale mamy też spore doświadczenie w pracy ze startupami i nie boimy się wyzwań – mówi Anna Slepak, ekspert ds. Projektów Strategicznych w Departamencie Wealth Management w Banku BNP Paribas.

Oczekiwania względem poszukiwanego kanału komunikacji:

Eksperci Banku BNP Paribas czekają na zgłoszenia do 19 lutego do końca dnia. Po ocenie wszystkich zgłoszeń wybrane firmy zostaną zaproszone do udziału w Office Hours, które tym razem odbędą się zdalnie 25-go lutego 2021 r.

Office Hours są elementem uproszczonego procesu zakupowo-wdrożeniowego (nie ma przetargu), autorskiego podejścia Banku BNP Paribas do współpracy z młodymi firmami technologicznymi. Do tej pory odbyło się 18 edycji Office Hours, w ramach których eksperci z banku przyjrzeli się ponad 800 rozwiązaniom z rynku, wdrożono ponad 17-ście rozwiązań (np. chatbot EVA we współpracy z SentiOne czy rozwiązanie dla Klientów głuchych z Migam) i podpisano cztery umowy ramowe.

W ciągu tygodnia po wydarzeniu bank wskaże od jednej do trzech firm, które przejdą do kolejnego etapu prac.

Wszystkie firmy zainteresowane szczegółami i udziałem w Office Hours, bank zaprasza do kontaktu pod adresem: startupy@bnpparibas.pl.

Źródło: BNP Paribas