Bank BNP Paribas zmienia godziny obsługi klientów w placówkach

Od 18 marca oddziały Banku BNP Paribas pracują w godzinach 10:00 – 15.00. Bank zmodyfikował również zasady obsługi w placówkach.

W oddziałach mogą przebywać wyłącznie klienci, którzy są w danej chwili obsługiwani. Jeden doradca obsługuje tylko jednego klienta, zachowując bezpieczną odległość. Zasada ta dotyczy również obsługi przy stanowisku kasowym. Pozostali klienci oczekują na zaproszenie na zewnątrz w bezpiecznej odległości od siebie. W oddziałach ze strefą 24h klienci oczekują w wyznaczonym miejscu na zaproszenie na salę obsługi. W strefie oczekiwania może znajdować się tylko jeden klient, natomiast pozostali oczekują poza oddziałem w bezpiecznej od siebie odległości.

fot. Shutterstock

We wszystkich oddziałach ruchem kieruje wyznaczony pracownik. Otwiera on i zamyka drzwi oddziału, zaprasza klientów do środka, wskazuje im miejsce i pilnuje, by w na sali obsługi znajdowali się jedynie ci klienci, którzy są aktualnie obsługiwani.

Oddziały banku są  regularnie dezynfekowane z wykorzystaniem specjalistycznych środków, a wkrótce stanowiska obsługi zostaną wyposażone w ochronne szyby pleksi.

Bank kontynuuje też aktywnie działania informacyjne, aby ograniczyć ruch w oddziałach – zachęca klientów do pozostania w domach i korzystania ze zdalnych kanałów obsługi. Klienci Banku BNP Paribas mogą wygodnie bankować bez wychodzenia z domu za pomocą GOmobile i GOonline a także płacić bez użycia gotówki – kartami bezdotykowymi, Blikiem oraz za pomocą Apple Pay i Google Pay.

Źródło: BNP Paribas