W związku z planowanym podziałem Banku BPH i zakończeniem procesu nabycia jego wydzielonej części przez Alior Bank, od 4 listopada 2016 r. od godziny 18.30 do 6 listopada 2016 r. do godziny 21.00, planowana jest przerwa w dostępie do:
- strony internetowej www.bph.pl;
- systemów bankowości internetowej: Sez@m, BusinessNet i M@kler;
- bankowości mobilnej;
- płatności „Przelew z BPH” w sklepach internetowych;
- infolinii obsługujących klientów indywidualnych, biznesowych, korporacyjnych oraz klientów Biura Maklerskiego.
Zwracamy uwagę, że usługa telefonicznego zastrzegania kart płatniczych będzie cały czas dostępna pod numerem +48 58 300 75 00 / 801 889 889 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
Niedostępność systemów bankowych nie będzie miała wpływu na realizację transakcji kartami płatniczymi. W tym czasie klienci będą mogli płacić nimi w sklepach i punktach usługowych oraz w Internecie, a także wypłacać środki z bankomatów.
Jednocześnie informujemy, że 4 listopada 2016 r. oddziały własne Banku BPH będę czynne do godz. 15.00. Natomiast centra biznesowe oraz placówki partnerskie będą tego dnia działały normalnie.