Bank BPH inwestuje w jakość obsługi klienta

BPH BusinessLine to jedno z nielicznych na polskim rynku centrów obsługi klientów korporacyjnych. Jednostka rozpoczęła działalność w zeszłym roku i w chwili obecnej posiada zdolność obsługi 10 tys. firm. Aktualnie obsługuje zgłoszenia od wszystkich klientów korporacyjnych Banku BPH.

Budowanie struktury funkcjonowania BPH BusinessLine było oparte na znanych i sprawdzonych modelach międzynarodowych, wynikach przeprowadzonych badań oraz dokładnej analizie rynku.

W celu zapewnienia zindywidualizowanej obsługi, klienci do swojej dyspozycji mają 5 zespołów konsultantów przypisanych regionalnie. Tym samym specjaliści posiadają szeroki zakres wiedzy o obsługiwanych klientach, przez co mogą skuteczniej spełniać ich wymagania.

Jednostka została wyposażona w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, w tym m.in. urządzenia służące do identyfikacji rozmówców. Wszystkie rozmowy są rejestrowane oraz nagrywane dla zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Zespół konsultantów i ekspertów skupionych w BPH BusinessLine na bieżąco odpowiada na wszystkie pytania klientów z zakresu oferty, zaś specjalne zespoły wsparcia przyjmują i na bieżąco wyjaśniają zgłoszenia z zakresu obsługi operacyjnej.

BPH BusinessLine przeprowadza również zakrojone na szeroką skalę badania, np. poziomu satysfakcji wśród klientów, jak również czynnie wspiera działalności sprzedażowe prowadzone w banku. Poziom oferowanych usług jest stale monitorowany przez niezależnych i wykwalifikowanych specjalistów.