Bank BPH łączy platformy internetowe

Od 8 sierpnia Bank BPH umożliwia klientom posiadającym karty kredytowe i kredyty konsumpcyjne obsługiwane w systemie GEM24 przeniesienie ich obsługi do bardziej zaawansowanego systemu bankowości internetowej Sez@m. Klienci posiadający kredyty hipoteczne otrzymają taką możliwość z początkiem września.

Klienci Banku BPH obsługiwani dotychczas w systemie GEM24 będą stopniowo, od sierpnia do września, informowani o możliwości przejścia do systemu Sez@m. Po otrzymaniu komunikatu w serwisie GEM24 klient będzie mógł zarejestrować się do systemu Sez@m przez Internet, bez konieczności odwiedzania oddziału. Proces rejestracji jest prosty i zajmuje chwilę. Po zaakceptowaniu regulaminu klient będzie mógł przeglądać szczegóły posiadanych przez siebie kredytów już w nowym systemie. Serwis GEM24 będzie funkcjonował do 31 października 2012 roku. Od 1 listopada 2012 roku wszyscy klienci korzystający z bankowości elektronicznej w Banku BPH będą mogli logować się do jednego systemu – Sez@m. 

System Internetowy Sez@m umożliwi dotychczasowym użytkownikom GEM24 dostęp do informacji o posiadanych produktach w takim samym zakresie, jak w GEM24, natomiast aby skorzystać z rozbudowanych funkcji systemu Sez@m, takich jak dedykowana oferta czy Asystent Finansowy, klient powinien podpisać w dowolnej placówce banku umowę o dostęp do kanałów elektronicznych.

Bank BPH realizuje strategię stworzenia silnego i nowoczesnego zaplecza internetowego. W ostatnim czasie udostępnił klientom Asystenta Finansowego – bezpłatne innowacyjne rozwiązanie służące do segmentowania i kontrolowania wydatków, a także dedykowany serwis dla urządzeń mobilnych wraz z funkcją Augmented Reality, dzięki której użytkownicy smartfonów i tabletów mogą wyszukiwać oddziały Banku BPH i bankomaty własne oraz krajowej sieci Euronet, korzystając z rozszerzonej rzeczywistości.

Źródło: Bank BPH