BPH DealingNet jest innowacyjnym, bogatym funkcjonalnie i zintegrowanym produktem bankowości skarbowej, zapewniającym szybki i bezpieczny dostęp do rynków finansowych.
Usługa BPH DealingNet umożliwia sprawne zawieranie transakcji skarbowych bez konieczności telefonicznego kontaktu z przedstawicielem banku, pomaga również monitorować zawarte transakcje, np. transakcje wymiany walut. Ponadto produkt ma szereg narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji finansowych. BPH DealingNet to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku usług bankowych.
– Przyznana nagroda jest dla nas potwierdzeniem, iż innowacyjne usługi, które wprowadzamy do oferty, są potrzebne na polskim rynku usług bankowych – powiedział Mirosław Boniecki, Wiceprezes Zarządu Banku BPH. – Wejście Polski w struktury unijne spowodowało otwarcie naszego rynku, a tym samym wzrost konkurencyjności. Polskie firmy są od kilku lat częścią globalnej gospodarki i potrzebują nowoczesnych rozwiązań, które ułatwią im zarządzanie finansami. Nagrodzony BPH DealingNet jest naszą odpowiedzią na tego typu oczekiwania klientów. Nasza konkurencyjna i stale rozbudowywana oferta została doceniona przez Klientów, którzy obdarzyli nas swoim zaufaniem i bardzo chętnie korzystają z usługi. Szczególnie w okresie ostatnich kilku tygodni, kiedy mieliśmy do czynienia z niespotykanymi dotychczas turbulencjami na rynkach finansowych, BPH DealingNet udowodnił swoją użyteczność i zebrał od klientów bardzo wiele pochwał. Otrzymana nagroda potwierdza opinie klientów, dopinguje nas do dalszej pracy nad kolejnymi innowacyjnymi rozwiązaniami i jest dobrym prognostykiem na 2009 rok – dodał.
Konkurs Europrodukt organizowany jest pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Statuetki i dyplomy, które otrzymują wyróżnieni, są wyrazem uznania za wysiłek włożony w tworzenie sprzyjających warunków dla rozwoju gospodarczego, a także za przygotowanie firm do standardów europejskich i światowych. Nagradzane są produkty, które swoją jakością i wykorzystaniem nowoczesnych technologii mogą konkurować z wyrobami producentów europejskich, a także usługi firm, które dążą do zapewnienia kompleksowej i profesjonalnej obsługi klientów.