Bank BPH liczy na poprawę wyników placówek partnerskich

Bank BPH posiada już 450 placówek partnerskich. Jest to największa tego typu sieć w Polsce. Od połowy 2004 roku bank otwiera placówki partnerskie działające pod nazwą „Partner BPH”. Do końca tego roku chce ich mieć 600.

– Placówki partnerskie stanowią istotne uzupełnienie własnej sieci sprzedażowej. Obecnie udział placówek partnerskich w sprzedaży kluczowych produktów dla klienta detalicznego oscyluje pomiędzy 5 a 10 proc. – dyrektor ds Placówek Partnerskich Banku BPH, Ryszard Kiewrel. – W przypadku kredytów hipotecznych udział ten jest większy i wynosi 20-30 proc. – dodał.

Bank liczy, że na koniec roku sieć placówek partnerskich będzie odgrywała jeszcze większą rolę w dystrybucji produktów dla klientów detalicznych. – Przy optymistycznym wariancie udział ten może wzrosnąć do 20 proc. na koniec 2006 roku – powiedział Kiewrel.