Placówki partnerskie stanowią istotne uzupełnienie własnej sieci sprzedażowej Banku BPH. – Wyróżnienie Banku BPH w pierwszej edycji konkursu sprawia nam szczególną satysfakcję, bowiem świadczy, że rynek dostrzegł wysiłek banku w tworzeniu sieci placówek partnerskich. Czujemy się zmotywowani do jeszcze lepszej współpracy z partnerami. Sieć placówek partnerskich znacząco wzbogaciła dystrybucję produktów bankowych i jest kolejnym krokiem w wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nagroda jest zarazem ukoronowaniem dobrej współpracy z partnerami banku – powiedział Mariusz Bielaszewski, dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej Banku BPH.
Pierwsza Agencja Banku BPH powstała w połowie 2004 roku, dzisiaj działa ich 420. Bank opracował własną koncepcję Placówki Partnerskiej – ma ona być „mikrooddziałem” – jednostką możliwie najbardziej zbliżoną do oddziałów własnych banku. Aby to było możliwe bank systematycznie poszerza ofertę i wprowadza nowe rozwiązania. Placówki partnerskie Banku BPH oferują wszystkie główne produkty dla klientów detalicznych, takie jak konta osobiste, kredyty mieszkaniowe i samochodowe, pożyczki gotówkowe czy karty kredytowe. Od października 2005 roku oferują całą gamę produktów Banku BPH dla małych i średnich firm (wszystkie rodzaje pakietów Harmonium oraz kredyty i depozyty dla sektora MSP). Także w październiku Bank BPH wdrożył system obsługi wniosków kredytowych dla pośredników i agentów. Znacznie przyspiesza to proces przesyłania wniosków pomiędzy placówkami a bankiem, dzięki czemu czas oczekiwania na decyzję o udzieleniu kredytu jest znacznie krótszy. Od stycznia 2006 placówki partnerskie Banku BPH mają możliwość pracy w soboty, niedziele oraz dni świąteczne.