Bank BPH wspólnie z telewizją TVN oraz portalem Onet.pl organizuje akcję „Zwykły Bohater”, polegającą na poszukiwaniu i nagradzaniu zwykłych ludzi, którzy w codziennym życiu zachowali się uczciwie, wykazali się odwagą oraz spontaniczną chęcią niesienia pomocy innym, bądź byli po prostu fair w stosunku do innych.
Celem akcji „Zwykły Bohater”, która rozpocznie się 29 września, jest poszukiwanie, promowanie i nagradzanie ludzi, którzy zachowali się uczciwie, spontanicznie pomogli innym, wykazali się postawą fair play, zaskakując tym swoje otoczenie.
– Program „Zwykły Bohater” propaguje wartości, które są ważne dla naszego banku i którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy, przede wszystkim zasadę fair play. Chcemy być postrzegani jako bank numer 1 pod względem fair play i zaufania przez klientów, pracowników, interesariuszy i społeczności. Zaangażowaliśmy się w tę akcję, bo naszym celem jest pokazanie, że można i warto być uczciwym, być po prostu fair – powiedział Richard Gaskin, p.o. prezesa zarządu Banku BPH.
Udział Banku BPH w akcji „Zwykły Bohater” jest częścią nowej innowacyjnej kampanii wizerunkowej Banku.
– Wierzymy, że udział Banku BPH w akcji „Zwykły Bohater” zwiększy widoczność naszej marki i osadzi ją w kontekście wartości ważnych dla banku, takich jak uczciwość i zasada fair play. Tworząc nowe pozycjonowanie naszej marki, upewniliśmy się, że możemy je potwierdzić za pomocą namacalnych i wiarygodnych dowodów, opracowanych właśnie w odniesieniu do klientów, pracowników, interesariuszy oraz społeczności. Nad ich urzeczywistnieniem pracują wszystkie działy w naszym Banku – powiedziała Monika Brudło, dyrektor zarządzający Obszaru Marketingu i Komunikacji Banku BPH.
Sercem akcji jest strona internetowa www.zwyklybohater.pl, poprzez którą można zgłaszać historie Zwykłych Bohaterów. Zgłoszenia są przyjmowane w dowolnej formie: nagrania wideo, tekstu, zdjęcia/kolażu zdjęć z opisem. Uczestnik nie może zgłosić do konkursu samego siebie.
Historie i sylwetki kandydatów będą zamieszczane na stronie www.zwyklybohater.pl, prezentowane w programach stacji TVN – Uwaga, Dzień Dobry TVN i w portalu Onet.pl. Przebieg akcji będzie też można śledzić na Facebooku.
– Naszym celem jest, aby historie Zwykłych Bohaterów obiegły całą Polskę, a ich postępowanie stało się przykładem dla innych. Chcemy opowiedzieć o zwyczajnych ludziach, relacjach między nimi, wartościach, które wyróżniają te wyjątkowe osoby – dodał Szymon Hołownia, ambasador akcji.
Do finału konkursu przejdzie 9 najciekawszych historii (wybranych przez jury), spośród których publiczność wybierze trzech zwycięzców. Zwykli Bohaterowie otrzymają statuetki Fair Play i nagrody pieniężne w wysokości 200 tys. złotych podczas uroczystej gali finałowej.
Źródło: Bank BPH