Bank BPH rozwija sieć placówek partnerskich

Dzięki placówkom partnerskim Bank BPH stara się zapewnić obsługę Klientów jak najbliżej ich miejsca zamieszkania, oferować swoje produkty i usługi tam, gdzie obecnie nie sięga jeszcze sieć oddziałów Banku.

Placówki partnerskie oferują 90 procent produktów dla osób fizycznych sprzedawanych przez oddziały, m.in. rachunki ROR, lokaty terminowe, karty kredytowe, pożyczki gotówkowe oraz kredyty. W 2005 roku placówki te rozpoczną obsługę małych firm. Bank BPH jest pierwszym dużym bankiem, który rozwija sieć placówek partnerskich z tak rozbudowaną ofertą produktową.

„Dzięki istnieniu placówek partnerskich nasi Klienci będą mieli łatwiejszy dostęp do naszych usług i produktów. Ich rozwój to jeden z elementów naszej strategii na lata 2004-2006” – powiedział Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku BPH. „Nie poprzestaniemy jednak na tym, będziemy równolegle rozwijać sieć oddziałów, cały czas kładąc nacisk także na alternatywne kanały dystrybucji. Mam tu na myśli przede wszystkim naszą nowoczesną platformę internetową, która już dziś daje Klientom możliwość kompleksowej obsługi” – dodał.

Bank przewiduje, że do końca 2005 roku powstanie 350 placówek partnerskich, zaś na koniec 2006 roku będzie ich już 600.