Bank BPS udostępnił aplikację mobilną dla Klientów detalicznych oraz firmowych

Bank BPS S.A. udostępnia już swoim klientom mobilną wersję systemu bankowości internetowej – e25, w postaci dedykowanej aplikacji mobilnej. Z serwisu mogą korzystać wszyscy Klienci Banku posiadający telefon typu smartfon bądź inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu (np. tablet).


Aplikacja umożliwia wykonywanie większości niezbędnych transakcji bankowych i jest kompatybilna z serwisem internetowym e25. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą zlecać przelewy krajowe, z odroczonym terminem realizacji w PLN, ExpressElixir, z rachunku karty kredytowej oraz do US i ZUS. Klienci Banku BPS, którzy zainstalują aplikację będą również mogli zarządzać swoimi zleceniami stałymi, tworzyć listy kontrahentów, otwierać lokaty terminowe w PLN oraz pobierać potwierdzenia zrealizowanych transakcji. Poprzez serwis mobilny użytkownik będzie miał również dostęp do wyciągów bankowych oraz do historii transakcji na rachunkach i kartach płatniczych. Może dokonać zmiany limitów, zastrzec swoją kartę płatniczą, spłacić kartę kredytową.

Zaletą aplikacji mobilnej Banku BPS jest to, że posiada ona również możliwość płynnego przełączania pomiędzy kontem firmowym, a osobistym oraz posiada wyszukiwarkę placówek
i bankomatów. W razie potrzeby umożliwia Klientowi także bezpośredni kontakt z infolinią Banku działającą 24 godz. na dobę.

Aplikacja jest bezpłatna oraz dostępna na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android i iOS. Można ją pobrać poprzez sklepy internetowe – Google Play (Android) oraz App Store (iOS). Na dedykowanej aplikacji stronie www.bpsmobilnie.pl Klient może zapoznać się z filmem opisującym funkcjonalności dostępne w aplikacji.

– Zdecydowaliśmy się na udostępnienie serwisu bankowości mobilnej w formie aplikacji natywnych dla systemów Android oraz iOS, by udostępnić naszym Klientom możliwie najwygodniejsze formy korzystania z bankowości elektronicznej. Aplikacja jest w pełni zsynchronizowana z bankowością internetową e25. Wiele osób zadaje sobie pytanie czy bankowość mobilna wkrótce wyprze bankowość internetową. Wprawdzie są państwa, w których liczba interakcji klientów przez bankowość mobilną jest większa niż przez bankowość internetową jak np. Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Australia czy Singapur, a nawet powstały już banki świadczące usługi tylko i wyłącznie za pośrednictwem bankowości mobilnej, to jednak na razie dla naszych Klientów zakładamy, że będzie to uzupełnienie bankowości internetowej. W zależności od potrzeb z systemu e25 korzystać można poprzez serwis internetowy np. za pomocą laptopa, a także poprzez natywną aplikację mobilną ze swojego smartfona lub tabletu. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby nasza bankowość mobilna była w pełni bezpieczna i przyjazna dla użytkownika. Planujemy rozwijać ten kanał bankowości elektronicznej, zgodnie z potrzebami naszych Klientów – Daria Pawęda, Dyrektor Bankowości Internetowej i Mobilnej Banku BPS S.A.

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.