Bank Credit Agricole wdraża chatbota Q&A od Emplocity

Emplocity wdroży w banku Credit Agricole chatbota Q&A, który usprawni procesy rekrutacyjne, wspierając dział HR. Rozwiązanie pozwoli na komunikowanie się osób zainteresowanych pracą w banku Credit Agricole w formie prostej konwersacji.

fot. Credit Agricole

Chatbot Q&A od Emplocity to jedno z rozwiązań wspierających rekrutację pracowników. Rozwiązanie to pozwoli na komunikowanie się osób zainteresowanych pracą w banku Credit Agricole w formie prostej konwersacji. Kandydat może zapytać chatbota o kwestie związane z pracą i rekrutacją do banku, takie jak kolejne etapy procesu rekrutacji, wymagania na poszczególnych stanowiskach, ofertę staży i praktyk, benefity, szkolenia czy atmosferę. Dzięki temu użytkownik w kilka sekund otrzymuje odpowiedzi na nurtujące go pytania, również te, które normalnie wahałby się zadać. Informacje zamieszczone w chatbocie Q&A są sprawdzone i w 100% rzetelne, gdyż przygotowane są we współpracy z zespołem HR Credit Agricole. Odpowiedzi i cała baza wiedzy chatbota mogą być łatwo aktualizowane i uzupełniane przez pracowników banku.

Budowane przez Emplocity chatboty wyposażone są w algorytmy sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i przetwarzania języka naturalnego. Pozwala to na analizę dużych zbiorów danych oraz umożliwia dotrenowywanie się chatbota w niezależny, automatyczny sposób. Po okresie wdrożenia chatbot jest w pełni samodzielnym, działającym narzędziem wymagającym minimalnej pracy człowieka. W przypadku Botów Q&A ogranicza się ona do aktualizowania informacji w bazie wiedzy bota oraz analizowania statystyk użytkowników. Na życzenie klientów bot może także zbierać nietypowe pytania i pozwalać administratorowi odpowiadać na nie z poziomu Panelu Administracyjnego.

Bot Q&A nie będzie pierwszym chatbotem od Emplocity, z którego skorzysta Credit Agricole. W lipcu zeszłego roku bank wdrożył Emplobota, chatbota rekrutacyjnego służącego do wsparcia procesów rekrutacji na stanowiska Doradcy w Placówkach Bankowych oraz Doradcy w Contact Center. Kandydaci znajdą go w formie widgetu na stronie kariery Credit Agricole. Emplobot rozmawia z kandydatem o jego umiejętnościach, doświadczeniu czy poszukiwanej pracy, pozyskane informacje porównuje z prowadzonymi rekrutacjami. Dzięki temu szybko i automatycznie dopasowuje kandydatów do aktualnych procesów rekrutacyjnych.

W ramach oferty publicznej akcji zakończonej w połowie września Emplocity S.A. pozyskało 1,49 mln zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży. Obecnie Spółka przygotowuje niezbędne dokumenty potrzebne do ubiegania się o dopuszczenie akcji Empocity SA na rynku NewConnect. Zamiarem Zarządu Spółki jest złożenie Dokumentu informacyjnego na GPW w Warszawie na przełomie 2021 i 2022 r.

Źródło: Emplocity