Kampania pakietu Ekstrabiznes podkreśla jego zalety: szeroki dostęp do rachunku, obsługę przez doradcę bankowego, niskie koszty prowadzenia, możliwości lokowania nadwyżek środków na wysoko oprocentowanym rachunku depozytowym oraz pakiet bezpłatnych ubezpieczeń.
Ponadto bank wprowadził promocję cenową – do końca 2005 r. klienci otwierający rachunek Ekstrabiznes zwolnieni są z opłaty za jego otwarcie.
Reklamy pojawią się w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Wprost), w internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Bankier, Money, Infoport, Europortal) oraz w prasie lokalnej.
Wsparciem prowadzonej kampanii reklamowej będzie konkurs dla klientów oraz cykl seminariów organizowanych z Euro Info Centre na temat pozyskiwania funduszy unijnych.
W konkursie każdy, kto do końca lipca br. założy rachunek Ekstrabiznes i wyśle SMS z uzasadnieniem prognozowanego przez siebie kursu Euro (na sierpień), może wygrać jedno z 10 wielofunkcyjnych urządzeń biurowych Konica Minolta o wartości ponad 3 tys. zł każde.
Natomiast seminaria są kontynuacją zapoczątkowanego w ubiegłym roku przez Kredyt Bank i Euro Info Centre programu edukacyjno-szkoleniowego dla firm starających się o dotacje z funduszy unijnych. W każdym spotkaniu weźmie udział ok. 100 firm, łącznie ok. 2,5 tys. firm. W poprzedniej edycji wzięło udział ok. 1 tys. firm.
Obecnie Kredyt Bank ma w swoim portfelu ponad 82 tys. małych i średnich firm.