Bank DnB NORD nawiguje z Agape

Agape pracuje już nad drugim numerem kwartalnika „DnB NORD Navigator”. Dotychczas pory biuletyn był skierowany do klientów korporacyjnych i partnerów banku (DnB NORD był do niedawna bankiem obsługującym wyłącznie duże firmy). W listopadzie DnB NORD połączył się z Bankiem BISE. Dlatego tematyka najbliższego wydania zostanie rozszerzona o zagadnienia interesujące dla sektora MSP.

Specjaliści Agape odświeżyli makietę kwartalnika, dążąc do zachowania eleganckiej i przejrzystej formy graficznej, spójnej z wizerunkiem Banku DnB NORD i Grupy Bankowej DnB NORD.

Poczynając od numeru jesiennego, z 12 do 16 stron wzrosła objętość magazynu. Co za tym idzie, w biuletynie jest miejsce na opublikowanie większej liczby tekstów poświęconych strategii banku, ofercie produktowej, nowym usługom i funkcjonalnościom systemów bankowych. Zawartość „Navigatora” została wzbogacona o dwa felietony – makroekonomiczny i Akademię Wina, pisane przez ekspertów w swoich dziedzinach. W każdym numerze magazynu czytelnicy znajdą również „lekki”, niezwiązany z bankowością artykuł, poświęcony sportom ekstremalnym i nietypowym formom spędzania czasu, np. nordic walking, heliskiing. Wszystkie artykuły w „Navigatorze”, oprócz wspomnianych felietonów, piszą dziennikarze Agape.