Bank HSBC rozpoczyna współpracę z Mediatouch

Bank HSBC powierzył Agencji Meditouch przygotowanie od strony organizacyjnej IV Międzynarodowej Konferencji HSBC. To pierwszy projekt, który rozpoczyna trzyletnią współpracę między HSBC i Mediatouch.

21 września 2010 roku, w Hotelu Westin w Warszawie, odbyła się IV Międzynarodowa Konferencja HSBC „Konkurencyjność Polski w nowym porządku światowej gospodarki. Jak wykorzystać szanse na rozwój?”.

 

W dyskusjach panelowych uczestniczyli wybitni eksperci – Paweł Kusiak – dyrektor zarządzający pionem bankowości komercyjnej HSBC Bank Polska S.A., Astrid Schilo – ekonomistka ds. rynku europejskiego, HSBC Bank plc, Londyn, dr Marcin Piątkowski – Starszy Ekonomista Banku Światowego w Warszawie, prof. Krzysztof Rybiński – Szkoła Główna Handlowa, Maciej Olex-Szczytowski – Partner, Ernst & Young, Tomasz Kalwat – Przewodniczący Rady Nadzorczej, SYNTHOS S.A., Anna Wróblewska – Dyrektor ds. Rozwoju, Meble VOX oraz Jacek Rutkowski – Prezes Zarządu, Amica Wronki S.A.
W spotkaniu udział wzięło także 124 uczestników.

 

Konferencja rozpoczyna trzyletnią współpracę między Bankiem HSBC i Agencją Mediatouch, która odpowiadała za stronę organizacyjną Konferencji, w tym opracowanie i dystrybucję materiałów promocyjnych.

Źródło: Mediatouch