Polacy najwięcej pieniędzy wydają na artykuły odzieżowe i obuwnicze jesienią – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Banku Millennium. Sposobem na udane, a przy tym oszczędne zakupy na jesienno-zimowy sezon jest skorzystanie z akcji rabatowej „Stylowe zakupy”. Jeszcze więcej zaoszczędzić mogą posiadacze karty Millennium Impresja. W zaplanowaniu wizyty w centrum handlowym pomoże aplikacja mobilna goodie.
Według deklaracji respondentów badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium, jesień jest porą roku, w której Polacy najwięcej wydają na zakupy odzieżowe lub obuwnicze. Wskazania te korespondują z danymi dotyczącymi sprzedaży detalicznej, które opracowuje Główny Urząd Statystyczny (GUS). W październiku zeszłego roku odnotowano niemal 20-procentowy wzrost sprzedaży (miesiąc do miesiąca) w dziale „Tekstylia, odzież, obuwie”. Oznacza to, że nie początek roku szkolnego, a przygotowania do zimy wpływają na wzrost wydatków w tym obszarze. Podczas zakupów 4 na 10 Polaków zdecydowanie (zawsze lub często) zwraca uwagę na akcje promocyjne i zniżki, ale okazje cenowe w różnym stopniu interesują aż 70 proc. badanych. Szczególnie zainteresowani promocjami są najmłodsi respondenci (w wieku 18-29 lat). Warto także podkreślić, że takie zainteresowanie deklarują częściej kobiety niż mężczyźni.
Doskonałą szansą na uzupełnienie zawartości szafy bez szkody dla portfela będzie rozpoczynająca się 29 września akcja „Stylowe zakupy”, której głównym partnerem jest Bank Millennium. W jej ramach w 13 tys. sklepów ok. 400 marek w całej Polsce będzie można zrobić zakupy z bardzo wysokimi zniżkami. Kupony uprawniające do rabatów można znaleźć w najnowszych wydaniach magazynów Twój STYL (nr 10/2017) oraz SHOW (nr 19/2017).
„Stylowe zakupy” to nie tylko okazja do kupienia odzieży, obuwia i akcesoriów z kolekcji jesień-zima 2017 w promocyjnych cenach – w ramach akcji dostępne będą także zniżki na kosmetyki, biżuterię, akcesoria wnętrzarskie, artykuły dla dzieci, zabiegi w salonach fryzjerskich i spa, wizyty w restauracji, zakupy w butikach online i wiele innych. Pełna lista adresów sklepów objętych akcją „Stylowe zakupy” oraz regulamin akcji dostępne są na stronie www.styl.pl/stylowezakupy.
Kalendarz „Stylowych zakupów”:
-
29 września – 1 października – weekend rabatów w sklepach stacjonarnych
-
29 września – 3 października – 5 dni rabatów w sklepach online
-
29 września – 8 października – 10 dni rabatów na usługi
Sposobem na jeszcze większe oszczędności jest zapłacenie za zakupy kartą kredytową Millennium Impresja. Posiadacze Impresji powinni zabrać ją ze sobą na „Stylowe zakupy” – zwrot części wydatków dokonanych kartą u jej Partnerów łączy się z innymi rabatami, także tymi udzielanymi w ramach „Stylowych zakupów”. Z Impresją można oszczędzać przez cały rok i otrzymywać zwrot do 5% wartości zakupów u 25 Partnerów karty (aż do 760 zł rocznie). Właścicielka lub właściciel karty może też w łatwy sposób rozłożyć dokonane nią wydatki (w całości online lub telefonicznie) na Wygodne Raty i spłacić je w dogodnym dla siebie czasie. Szczegóły oferty dostępne są na https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze, w oddziałach Banku Millennium w całej Polsce oraz w TeleMillennium pod numerem 801 331 331.
Żeby nie ominąć żadnej zakupowej okazji, warto mieć w smartfonie aplikację, która przypomni o promocjach na produkty ulubionych marek. Przykładem takiego rozwiązania jest goodie, nowoczesna i przyjazna w użytkowaniu aplikacja na telefon i platforma WWW (www.goodie.pl), zbierająca informacje dotyczące okazji i zniżek w sklepach, centrach handlowych, restauracjach w określonej lokalizacji oraz sklepach online. Z goodie można szybko i wygodnie zaplanować wizytę w ulubionej galerii handlowej, np. podczas nadchodzących „Stylowych zakupów”.
Metryka cytowanego badania: badania zostały przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS w dniach 8-9 września 2017 r. na reprezentatywnej, 1100-osobowej, ogólnopolskiej próbie pełnoletnich Polaków. Technika badawcza: CATI.