Bank Millennium już po raz trzeci otrzymał tytuł „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorstw”

Szczególnie wysoko jury oceniło wprowadzenie przez Bank Millennium nowatorskich rozwiązań w sektorze MŚP z wykorzystaniem nowych technologii oraz dużą elastyczność w kontaktach z przedsiębiorcami.

„Nagroda przyznana w konkursie „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorstw” jest kolejnym dowodem, że stała praca nad udoskonalaniem oferty Banku Millennium dla sektora MŚP zyskuje uznanie niezależnych ekspertów. Wszystkie nasze działania mają na celu wzbogacanie oferty oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających naszym Klientom zarządzenia firmowymi finansami. Tytuł „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorstw” jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem. Potwierdza, że Bank Millennium nie tylko proponuje atrakcyjne rozwiązania, ale także buduje partnerskie relacje z Klientami, zachowując przyjazne procedury i najwyższą jakość obsługi” – mówi Piotr Bieniek, Dyrektor Obszaru Bankowości Przedsiębiorstw w Banku Millennium.

Tytuł „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorcy” wskazuje firmom instytucje finansowe, które charakteryzują się zrozumieniem dla specyfiki segmentu MŚP, a także wykorzystują pojawiające się możliwości budowy silnych więzi z sektorem, zarówno przy wykorzystaniu nowych technologii, jak i potencjału ludzkiego.

Przyznawane w konkursie Godło Promocyjne otrzymują banki, które zostały pomyślnie zweryfikowane w dwóch etapach konkursu. W pierwszym uczestnicy przesyłają pisemną prezentację banku, która jest oceniana przez niezależnych audytorów. W drugim etapie podstawą oceny są wnioski z wizyt przeprowadzonych w placówkach oraz wyniki badań opinii klientów.

Na podstawie rekomendacji audytorów Kapituła Konkursu składająca się z przedstawicieli władz organizacji zrzeszających przedsiębiorców, jednostek wspierania przedsiębiorczości oraz nauki, podejmuje decyzję o przyznaniu nagród w poszczególnych kategoriach konkursu.