Bank Millennium otrzymał w ostatnich dniach dwie prestiżowe nagrody, które potwierdzają wysoką jakość usług świadczonych klientom.
Bank Millennium znalazł się na podium rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” zajmując trzecie miejsce w głównym rankingu „Bank przyjazny dla tradycyjnego klienta” oraz trzecie miejsce w rankingu „Najlepszy bank internetowy”.
Sukces w rankingu zapewniła bankowi najwyższa w tegorocznej edycji liczba punktów uzyskana w kategorii „Jakość obsługi” oraz jedna z najwyższych w kategorii: „Pozyskiwanie i utrzymanie klientów” – dwóch najważniejszych kategorii rankingu. Awans Banku Millennium na trzecie miejsce rankingu jest największym awansem w całej stawce ocenianych banków i stanowi efekt skutecznej realizacji jednego z najważniejszych celów strategicznych Banku na rok 2011 jakim jest poprawa jakości usług i zwiększenia poziomu zadowolenia klientów.
Autorzy rankingu ocenili standardy i jakość obsługi w 24 największych polskich bankach, oferujących usługi bankowości detalicznej.
Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” tworzony jest na podstawie wyników badań typu Mystery Client,
w których wyspecjalizowani audytorzy z niezależnej firmy badawczej wcielają się w prawdziwych Klientów, oceniając m.in. umiejętność pozyskania klienta, jakość obsługi, przyjazność procedur w każdym
z najważniejszych punktów kontaktu (placówki banku, infolinia, bankowość elektroniczna).
W ostatnim czasie Bank Millennium otrzymał również Godło Jakość Obsługi 2011. Godło jest przyznawane na podstawie opinii klientów-internautów, którzy swoją ocenę wyrażają poprzez portal jakoscobslugi.pl.
Źródło: Bank Millennium