Bank Millennium na Twitterze

Bank Millennium otwiera się na nowe kanały komunikacji i uruchamia swój profil na Twitterze. Teraz użytkownicy serwisu mają jeszcze szybszy i łatwiejszy dostęp do aktualnych i najważniejszych wiadomości dotyczących banku.

Naszym celem jest informowanie oraz szybka i bezpośrednia interakcja z osobami, które interesują się sytuacją gospodarczą, branżą finansową, nowymi technologiami oraz wynikami i aktywnościami Banku Millennium. W codziennych tweetach znajdzie się szerokie spektrum tematów, od komentarzy makroekonomicznych analityków banku do informacji o wydarzeniach kulturalnych wspieranych przez bank oraz społeczne inicjatywy pracowników.

Media społecznościowe stają się dla Banku Millennium coraz istotniejszym kanałem komunikacji z interesariuszami. Po otwarciu profilu na LinkedIn, dziś uruchamiamy nowy kanał na Twitterze, dający możliwość prowadzenia dyskusji w gronie ekspertów.– wyjaśnia Iwona Jarzębska, Dyrektor ds. Public Relations w Banku Millennium. – Publikowane przez naszych ekspertów treści będą stanowić wartościowe źródło informacji i zachęcać do rzeczowych dyskusji – dodaje.

Jak wynika z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, w 2015 roku Twitter osiągnął liczbę 3,3 mln użytkowników. Najchętniej tweetują osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Stosunkowo chętnie zaglądają na Twittera specjaliści oraz osoby uprawiające wolne zawody. Ponad jedna piąta użytkowników mieszka w miastach o liczbie powyżej 200 tysięcy mieszkańców.

Profil Banku Millennium jest dostępny dla każdego zalogowanego użytkownika na stronie www.twitter.com. Aktywność banku można śledzić zarówno za pośrednictwem komputera, jak również urządzeń mobilnych – smartfona lub tabletu. W tym celu wystarczy pobrać aplikację Twitter i dodać profil @BankMillennium_ do obserwowanych.

Bank Millennium, od połowy 2014 roku, posiada również oficjalny profil w serwisie LinkedIn.