Bank Millennium najlepszym bankiem w Polsce w budowaniu relacji z klientem

Bank Millennium zajął pierwsze miejsce w kategorii „Relacja z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2019, organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną i PwC. To niezwykle prestiżowe wyróżnienie, o którym zdecydowały opinie klientów. Bank trzykrotnie znalazł się na podium konkursu – poza zdobyciem tytułu „Gwiazdy relacji z klientem” zajął drugie miejsce w kategoriach „Innowacyjność” oraz „Wzrost”.  

Laureaci kategorii „Relacja z klientem” zostali wyłonieni na podstawie wyników badania „Indeks Relacji z Klientem 2019”, przeprowadzonego przez firmę doradczą PwC na potrzeby konkursu „Gwiazdy Bankowości”*. Bank Millennium zdobył najwyższe oceny klientów, dzięki czemu otrzymał tytuł „Gwiazdy relacji z klientem”.

To kolejne wyróżnienie dla banku w tym zakresie – w styczniu Bank Millennium został uznany za lidera Customer Experience w sektorze finansowym, znalazł się również w Top 10 stu najlepiej ocenianych marek w Polsce w zestawieniu opublikowanym w raporcie KPMG w Polsce, które powstało na podstawie badania opinii konsumentów. W listopadzie ubiegłego roku bank uzyskał też tytuł „Banku docenionego przez klientów” w badaniu realizowanym przez ARC Rynek i Opinia.

W kategorii „Innowacyjność” oceniano wdrożone w ostatnim czasie przez banki innowacyjne projekty – zarówno te dotyczące obsługi klienta, jak i procesowe. Laureaci tej kategorii zostali wybrani przez kapitułę konkursową.

Konkurs „Gwiazdy Bankowości 2019”, organizowany jest przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC już po raz piąty. Banki oceniane były w pięciu kategoriach: całokształt działalności, wzrost, stabilność, efektywność, innowacje i relacje z klientem.

*Badanie PwC “Indeks Relacji z Klientem 2019” zostało przeprowadzone w lutym i kwietniu 2019 r. W badaniu wzięło udział 12 tys. respondentów – klientów polskich banków. Badanie polegało na zadawaniu pytań za pomocą ankiety internetowej metodą CAWI.

Źródło: Bank Millennium