Bank Millennium otworzył nowe ciekawe miejsce spotkań biznesowych dla klientów bankowości prywatnej. Oddział usytuowany jest w centrum Warszawy, w budynku hotelu Marriott, na 18 piętrze z widokiem na Pałac Kultury.
– Właśnie udostępniliśmy najzamożniejszym klientom wyjątkowy oddział, w ekskluzywnej przestrzeni i w prestiżowej lokalizacji, w samym sercu Warszawy. Chcemy tym podkreślić wysoki status klientów i zapewnić im najwyższą jakość usług – powiedział Arkadiusz Stolarski, dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej Banku Millennium. – To przede wszystkim biznesowa, ale także bardzo elegancka przestrzeń, w której nasi klienci mogą poczuć się jeszcze bardziej komfortowo – dodał Arkadiusz Stolarski.
Sale spotkań w nowym oddziale gwarantują atmosferę najwyższej dyskrecji. Zostały wyposażone w nowoczesne monitory, na których klienci mogą obejrzeć prezentacje produktów oferowanych przez bank czy zapoznać się z aktualnymi analizami rynkowymi.
Poszukiwaliśmy centralnej lokalizacji w Warszawie, która będzie łatwo rozpoznawalna i zapewniała najwyższy komfort, w tym możliwość zaparkowania na dostępnych 10 miejscach parkingowych. Nie bez znaczenia jest również bliskość naszej placówki detalicznej na parterze budynku Marriott, którą w 2017 roku przebudowaliśmy w naszym najnowszym standardzie wraz z ekranami typu digital signage – powiedziała Weronika Paksoy, kierownik Wydziału Nieruchomości Banku Millennium.
Bankowość prywatna to usługa skierowana do najzamożniejszych klientów indywidualnych. W Banku Millennium są to osoby posiadające aktywa na poziomie minimum 1 mln zł. Oferta bankowości prywatnej została zaprojektowana z myślą o osobach oczekujących najwyższych standardów obsługi i poufności, indywidualnego podejścia i efektywnego zarządzania aktywami. W ramach bankowości prywatnej klientem opiekuje się osobisty doradca – wysokiej klasy ekspert finansowy z wieloletnim doświadczeniem, który łącząc wiedzę ze zrozumieniem potrzeb klienta, przygotuje dopasowaną do klienta paletę rozwiązań finansowych, uwzględniających ryzyko, jakie klient jest w stanie zaakceptować. Doradca jest do dyspozycji klienta w dogodnym dla niego miejscu i czasie, gotowy pomóc nawet w bardzo niestandardowych sytuacjach.