Bank nie chce jednak podać, ile osób zainteresowało się tą ofertą. Wyniki są jednak na tyle dobre, że Millennium zastanawia się, czy wejść do Francji na stałe. – Wnioski z francuskiego programu są analizowane zarówno w Banku Millennium, jak i w grupie BCP (portugalski właściciel Millennium – red.). Nie podjęto w tej kwestii jeszcze żadnych decyzji – wyjaśnia Wojciech Kaczorowski, rzecznik prasowy banku.
Millennium reklamowało się w gazetach polonijnych. Na czym polegał program pilotażowy? – Przygotowaliśmy podstawową ofertę usług. Sprawdziliśmy systemy operacyjne, a także sposób współpracy z Banque BCP, francuskim oddziałem naszego właściciela z Portugalii – informuje rzecznik.
Jacek Obłękowski, członek zarządu PKO BP, uważa, że polskie banki mają tak nowoczesną ofertę dla klientów detalicznych, że nie musiałyby się jej wstydzić w rozwiniętych krajach. Na razie polskich banków, które oferują usługi klientom detalicznym w krajach UE, jest jak na lekarstwo. Niektóre stawiają na klientów korporacyjnych. Na przykład WestLB Polska, który już obsługuje takich klientów na Litwie, Łotwie i w Estonii.