Bank Millennium ponownie zachęca do oszczędzania

Rusza jesienna kampania produktowa Konta Oszczędnościowego oferującego promocyjne oprocentowanie do 6,5% w skali roku. Jest to kolejna odsłona nowego formatu komunikacji Banku Millennium.

Najważniejsze żeby było stabilnie i wygodnie. Chcę bezpiecznie oszczędzać i mieć dostęp do środków – mówi bohater spotu, wędrując między filarami symbolizującymi kluczowe wartości marki Millennium: nowoczesność zbudowaną na tradycyjnych wartościach. Mężczyzna jest klientem, dla którego równie ważne są tradycyjne relacje jak i wygoda korzystania z banku przez internet. Bank Millennium rozumie takich klientów – obsługuje zarówno tradycjonalistów jak i tych, lubiących najnowsze rozwiązania technologiczne. Stawia na tradycyjną bankowość w nowoczesnym wydaniu.

W ramach nowej kampanii trwającej do końca października zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną oraz reklamy prasowe. Kreację przygotowała Agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL – plakaty i ulotki w oddziałach Banku Millennium.

Konto Oszczędnościowe – najważniejsze korzyści:

• oprocentowane aż do 6,5% w skali roku dla nowych środków, przez 3 miesiące

• bez opłat za otwarcie i prowadzenie konta

• z możliwością dopłat w każdej chwili

• z możliwością wypłat bez utraty odsetek

Promocja trwa do 31 grudnia 2012 roku. Oprocentowanie promocyjne liczone jest od dnia, w którym nastąpi pierwsza wpłata nowych środków w okresie promocji i obowiązuje przez trzy miesiące.