Ilustracją dla hasła kampanii „Wyśmienity procent” jest nowa odsłona spotu telewizyjnego, przedstawiającego rozmowę Huberta Urbańskiego z zaprzyjaźnionym szefem kuchni. Reklama emitowana jest od 4 sierpnia.
Lokata SuperProcent reklamowana będzie także w Internecie oraz na antenach stacji radiowych – ogólnopolskich i regionalnych.
W komunikacji podkreślane są wyjątkowo korzystne i jasne zasady, na jakich dostępna jest Lokata SuperProcent – wysokie oprocentowanie 8 % na 24 miesiące, bez żadnych dodatkowych warunków. Lokata jest dostępna także dla krótszych okresów inwestycji – z wysokim oprocentowaniem 6,5 % na 12 miesięcy, 6,25 % na 6 miesięcy i 6 % na 3 miesiące.
Inne cechy produktu:
oprocentowanie nalicza się już od pierwszego dnia (brak okresu subskrypcji)
minimalna kwota lokaty to tylko 1 zł
oprocentowanie stosowane jest do całej kwoty lokaty
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.