Bank Millennium promuje bankowość generacji Mi

Bank Millennium rozpoczął internetową kampanię reklamową nowo udostępnionego serwisu bankowości elektronicznej. Pierwsi klienci mogą już korzystać z nowej wersji serwisu Millenet i aplikacji mobilnej, stopniowo są one udostępniane kolejnym grupom użytkowników.

Bankowość generacji Mi zapewnia całkiem nowe doświadczenie korzystania z internetowych usług bankowych. Serwis bankowości internetowej i aplikacja mobilna zostały zbudowane i w całości zaprojektowane wewnątrz banku. Do ich stworzenia zastosowano unikatowe na polskim rynku technologie (m.in. mikroserwisy) i wyjątkowy design. Użytkownicy byli angażowani w projektowanie rozwiązań na każdym etapie ich tworzenia.

– Wierzymy, że dobra komunikacja i zrozumienie codziennych potrzeb klientów w kontakcie z bankiem są niezbędne, aby dostarczyć to, czego użytkownicy rzeczywiście potrzebują. Nowe rozwiązania w bankowości elektronicznej projektowaliśmy tak, aby każdy z naszych klientów był traktowany w sposób indywidualny – podkreślamy to w komunikacji reklamowej. Naszą ambicją jest, by każdy klient mógł powiedzieć „mój bank rozumie mnie i ułatwia mi wszystko, co robię” – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Spot promujący bankowość generacji Mi można już zobaczyć w kanale Banku Millennium na YouTube https://youtu.be/ZkrFTJlAI4g. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan. Kampania będzie prowadzona na YouTube i platformach VOD. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Źródło: Bank Millennium