Bank Millennium promuje Lokatę SuperProcent

Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową swojego produktu depozytowego – Lokaty SuperProcent o oprocentowaniu 6% w skali roku dla lokaty trzymiesięcznej. Twarzą kampanii jest Hubert Urbański. 

W reklamie telewizyjnej Banku Millennium uczestniczka teleturnieju zastanawia się, co zrobić z główną wygraną, 100 000 zł. Hubert Urbański oraz mąż podpowiadają jej wpłacenie środków na Lokatę SuperProcent Banku Millennium

Kampania reklamowa Lokaty SuperProcent Banku Millennium obecna będzie w telewizji w stacjach publicznych, komercyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych, Internecie i na antenach stacji radiowych. Towarzyszyć jej będą materiały BTL – plakaty oraz ulotki z hasłem „Pewnie zainwestowane pieniądze”, które pojawią się w blisko 500 oddziałach Banku Millennium w całej Polsce. 

W komunikacji podkreślane są podstawowe cechy produktu – wysokie 6% oprocentowanie w skali roku na lokacie trzymiesięcznej, możliwość założenia lokaty także na 6 lub 12 miesięcy z oprocentowaniem 5%, dostępność – minimalna kwota lokaty to tylko 1000 zł. 

Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa. 
Źródło: Bank Millennium