Twarzą kampanii, obecnej na antenach ogólnopolskich i regionalnych stacji telewizyjnych i radiowych, na łamach prasy i w Internecie jest Hubert Urbański. Podkład muzyczny spotu telewizyjnego stanowi piosenka „Wolny wybór” Łukasza Zagrobelnego. We wszystkich placówkach Banku Millennium obecne są także stworzone na potrzeby kampanii materiały btl – plakaty oraz ulotki.
Kampania podkreśla unikalne cechy nowej oferty – Twój Wybór to zupełnie nowe podejście do zawierania depozytów – klienci mogą założyć lokatę na dowolny okres, w przedziale od 30 do 365 dni. Niezależnie od długości trwania lokaty, oprocentowanie wynosi 8,5% (w skali roku). Konstrukcja lokaty, umożliwiająca klientowi precyzyjny wybór daty jej zakończenia, pozwala na elastyczne zarządzanie środkami oraz czerpanie zysków z pieniędzy, przeznaczonych na planowane w przyszłości wydatki. Lokatę można założyć we wszystkich oddziałach Banku Millennium na terenie całej Polski. Oprocentowanie naliczane jest od pierwszego dnia i od pierwszej złotówki. Otwarcie i prowadzenie Lokaty Twój Wybór nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
Oprócz podkreślania cech Lokaty Twój Wybór, kampania wspiera także wizerunek Banku Millennium jako instytucji dynamicznej i proponującej innowacyjne na rynku rozwiązania.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.