Bank Millennium udostępnił chatbota w aplikacji mobilnej. O historię transakcji możecie go zapytać na 800 sposobów

Biuro prasowe banku informuje, że nowa aktualizacja aplikacji mobilnej zawiera już chatbota Millę. Jest to automatyczny asystent, który potrafi m.in. zlecać przelewy.

ALotOfPeople, YAY Foto

Na moim telefonie aktualizacja się jeszcze nie pokazała, ale z informacji, które mam od biura prasowego wynika, że nowa wersja aplikacji trafiła już do marketów. Milla to chatbot, który został udostępniony klientom w ubiegłym tygodniu. Milla potrafi zrealizować przelew, doładować kartę płatniczą i telefon. Możecie ją zapytać o historię transakcji – jak zapewnia bank, na 800 różnych sposobów! ( jeszcze nie próbowałem). Milla poinformuje też o nadchodzących płatnościach i… pogodzie.

Chatbot został oparty o mechanizmy NLU (rozpoznawanie intencji oraz parametrów), moduły głosowe ASR (zamiana mowy na tekst, dzięki czemu można do niego mówić) oraz TTS (zamiana tekstu na mowę, dzięki czemu czatbot może odpowiedzieć głosowo). W przyszłości ułatwi klientom wyszukiwanie innych informacji oraz nawigację po aplikacji.