Bank Millennium udostępnił nowy wniosek o kartę kredytową

Bank Millennium udostępnił klientom omnikanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową, co oznacza, że wniosek zarejestrowany w jednym kanale obsługi, może zostać dokończony w innym, a na każdym etapie wniosku klient może uzyskać wsparcie pracownika banku.

Nowy proces jest kompleksowy i pozwala wnioskować o dowolną kartę kredytową z oferty Banku Millennium oraz dodatkowe usługi, w tym ubezpieczenia. Umożliwia elastyczne ustawienie parametrów karty, np. dnia spłaty. Podzielony jest na krótkie kroki, które pozwalają na szybkie zamówienie karty kredytowej.

Wniosek jest automatycznie zapisywany w systemie. Klient może przerwać jego wypełnianie, a po wznowieniu zostanie przekierowany do miejsca, w którym je przerwał. Wniosek rozpoczęty z pracownikiem banku można łatwo dokończyć w serwisie internetowym Millenet czy w aplikacji mobilnej. Podobnie gdy klient rozpocznie wypełnianie wniosku samodzielnie online – w razie trudności czy wątpliwości może dokończyć wniosek z pracownikiem infolinii lub placówki. Podczas wypełniania wniosku online ma również możliwość skorzystania z kontekstowego czatu, zawsze gdy potrzebuje wsparcia konsultanta.

Wniosek dopasowuje się do oferty, dostępnej w danym momencie dla klienta. Jeśli bank ocenia jego zdolność kredytową na podstawie dotychczasowej współpracy, nie trzeba załączać dodatkowych dokumentów, a karta wydawana jest od razu. W tej sytuacji kartę można w ciągu kilku minut stokenizować (aktywować wirtualny odpowiednik karty w aplikacji mobilnej) i od razu z niej korzystać. Jeśli bank wymaga od klienta dodatkowych informacji, wniosek dopasowuje się automatycznie. Gdy wnioskowany limit karty kredytowej jest zbyt duży w stosunku do zdolności kredytowej klienta, bank nie odmawia karty, tylko automatycznie obniża limit do maksymalnej dostępnej dla klienta wartości.

Proces jest w pełni cyfrowy, wszystkie dokumenty są dostępne dla klienta w serwisie internetowym Millenet i aplikacji mobilnej i tam przechowywane, dzięki czemu nie muszą być drukowane. Klient akceptuje je online.

Bank Millennium dba o najlepsze doświadczenia użytkowników, dlatego po zakończonym lub przerwanym procesie klient może wypełnić specjalną ankietę i ocenić przyjazność oraz transparentność rozwiązania.

Źródło: Bank Millennium