Bank Millennium wprowadza na rynek aplikację Millennium POS. Pozwala ona przekształcić telefon lub tablet z systemem Android w terminal płatniczy. Gwarantuje przedsiębiorcom pełną swobodę rozliczania transakcji bezgotówkowych z klientami.
Od 19 lipca 2022 roku przedsiębiorcy skorzystać mogą z nowej aplikacji Millennium POS. Pozwala ona na przyjmowanie płatności za pomocą smartfonu lub tabletu z dostępem do Internetu. Millennium POS współpracuje z urządzeniami działającymi pod kontrolą systemu Android od wersji 6.X. Dzięki temu rozwiązaniu można przyjmować transakcje zbliżeniowe kartą, smartfonem lub innym urządzeniem wyposażonym w moduł NFC. Zaakceptowane zostaną płatności w każdej kwocie, również powyżej limitu transakcji zbliżeniowych 100 zł. W takim przypadku kupujący poproszony zostanie o wprowadzenie kodu PIN na ekranie telefonu lub tabletu sprzedawcy. Cały proces przebiega analogicznie do tego, wykonywanego w tradycyjnych terminalach płatniczych. Aplikacja Millennium POS gwarantuje bezpieczeństwo podczas każdej transakcji. Najwyższe standardy zabezpieczeń potwierdzają certyfikaty Visa oraz Mastercard.
– Chcemy oferować naszym klientom innowacyjne narzędzia do budowania nowoczesnego i konkurencyjnego biznesu. Terminal płatniczy w telefonie to wygodne rozwiązanie dla osób, które pracują z klientami poza tradycyjnym biurem. To dla nas kolejny ważny krok w budowaniu kompleksowej oferty dla klientów biznesowych, a przed nami następne, równie ciekawe projekty – mówi Hanna Tobiańska, kierująca projektem w Banku Millennium.
Rozwiązanie Millennium POS zostało wdrożone przez Bank Millennium razem z partnerem – firmą PayTel, wiodącym na polskim rynku dostawcą usług płatniczych. Przy jego implementacji przedsiębiorcy mogą obecnie skorzystać z Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego. Program oferuje darmowe korzystanie z aplikacji przez 5 miesięcy i brak opłat za przetwarzanie transakcji kartowych do 42 tys. zł. obrotu dla klientów, którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy nie mieli terminala płatniczego.
– Z mobilnej rewolucji, jaką jest terminal płatniczy we własnym smartfonie, skorzystają przede wszystkim przedsiębiorcy, dla których ważne jest przyjmowanie płatności w miejscu wykonywania usługi i którzy nie chcą nosić przy sobie dodatkowego urządzenia. Wymienić można tutaj na przykład lekarzy, taksówkarzy czy hydraulików. Rozwiązanie to cenią również biznesy, które stawiają na szybką obsługę i optymalizację kosztów. Dodatkowo terminal w telefonie doskonale wpisuje się we wzrastającą skłonność klientów do płacenia plastikiem oraz zmiany w prawie, które od początku tego roku zobowiązują wszystkie firmy obsługujące konsumentów oraz rejestrujące sprzedaż na kasach fiskalnych do umożliwienia klientowi dokonania płatności w formie bezgotówkowej – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium.
Źródło: Bank Millennium