Bank Millennium wprowadził nową identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja wizualna w najbliższej przyszłości zostanie wprowadzona także w spółkach Grupy Banku Millennium – Millennium TFI, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium BEL Leasing.

Wprowadzenie nowej, jednolitej dla wszystkich grup klientów identyfikacji wizualnej Banku Millennium jest zapowiedzią szerokiego programu rozwoju. Jego celem jest zwiększenie wygody i komfortu indywidualnej obsługi oraz dostępności oferty banku dla wszystkich grup klientów w ramach jednego oddziału i całej sieci. Dodatkowo w ramach realizacji strategii biznesowej pod nową marką, w całej Polsce w ciągu kolejnych 3 lat powstanie 160 nowych oddziałów (m.in. w miastach, w których do tej pory bank nie był obecny), z czego 60 do końca tego roku. Jednocześnie część z istniejących oddziałów zmieni lokalizacje, zostanie przebudowana, bądź powiększona, tak by umożliwić w nich obsługę również klientów z segmentu Prestige i obsługę firm.

W ramach transformacji sieci powstaną:

• duże i średnie Centra Finansowe w ramach, których w jednym oddziale, realizowana będzie obsługa zarówno klientów indywidualnych, jak i – w specjalnie wyodrębnionych miejscach – klientów segmentu Prestige oraz firm

• oddziały do obsługi klientów indywidualnych oraz małych firm

• oddziały do obsługi klientów indywidualnych oraz klientów segmentu Prestige.

Pierwsze Centrum Finansowe Banku Millennium działające wg nowego formatu zostanie otwarte już w maju.

Jednocześnie utrzymana zostanie odrębna, ale jednolita wizerunkowo, sieć placówek – Centrów Kredytowych.

Bank rozpoczął proces zmiany identyfikacji 17 lutego br. Do końca marca zrealizowana została zasadnicza część zmian w zakresie wymiany oznakowania zewnętrznego oddziałów, czyli panelu na oddziałem oraz merchandisingu w oknach.

W pierwszym tygodniu kwietnia pod nowym logiem będzie funkcjonowało 90% oddziałów, pozostałe 10% to lokalizacje, w których bank ze względu na charakter budynków (np. budynki zabytkowe), będzie wprowadzał nowe standardy w sposób indywidualny dla każdego miejsca.

Proces przeprowadzania zmian w oddziałach został zaplanowany do realizacji w trzech fazach. Wraz z zakończeniem etapu wymiany oznakowania zewnętrznego rozpoczną się zmiany wewnątrz oddziałów. Jako pierwszy zostanie zmieniony wygląd pomieszczenia bankomatowego, następnie rozpocznie się proces ostatecznego adaptowania wnętrz oddziałów do nowych standardów (np. zmiana kolorów ścian, mebli, etc.).

Bank wspierał wprowadzanie nowej identyfikacji telewizyjną kampanią wizerunkową informującą o nowym logo, nowych kolorach korporacyjnych oraz nowym motto banku: „Inspiruje nas życie”.

3 kwietnia br., bezpośrednio po zakończeniu kampanii wizerunkowej, rozpoczęła się pierwsza kampania produktowa – kredytów hipotecznych – z nowym logiem.

Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie obecności Banku Millennium na polskim rynku oraz zacieśnienie współpracy ze strategicznym udziałowcem banku – Grupą Millennium bcp. Ujednolicenie marki jest konsekwencją programu budowy silnej międzynarodowej marki w ramach, którego Polska jako strategicznie ważny dla Millennium bcp rynek, wprowadza zmiany jako pierwsza.