Bank Millennium wśród najlepszych banków świata według magazynu „Global Finance”

Bank Millennium został laureatem nagrody „The 2016 Worlds Best Consumer Digital Banks In Central & Eastern Europe” dla rozwiązań korporacyjnych: najlepsza bankowa aplikacja mobilna („Best mobile banking app”) i najlepsze usługi trade finance („Best trade finance services”). W tym samym konkursie został również krajowym i regionalnym zwycięzcą w kategorii najlepsze internetowe produkty depozytowe, kredytowe i inwestycyjne („Best Online Deposit, Credit and Investment Product”), w zestawieniach podsumowujących te subkategorie w Europie Środkowo-Wschodniej.


– Nagrody przyznawane przez tak prestiżowe grono to oczywiście szczególny zaszczyt. Jednak to, co cieszy nas najbardziej to powtarzalność. Bank Millennium już niejednokrotnie zwyciężałw zestawieniuGlobal Finance, co potwierdza nasz nieustanny progres. Już trzecie wyróżnienie w kategorii„Best Trade Finance Services”nie jest efektem krótkoterminowego planu, ale przemyślanej, wdrażanej od lat strategii rozwijania oferty dla handlu. Cieszymy się, że Global Finance dostrzega i docenia działania długofalowe –mówi Joao Bras Jorge, prezes Zarządu Banku Millennium.

– Obszary, w których Bank Millennium okazał się najlepszy, są szczególnie ważne w kontekście zmieniających się nawyków klienta detalicznego i korporacyjnego –dodaje Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.– Rozwijając ofertę produktów dostępnych w Internecie i pracując nad przystępnością aplikacji mobilnej, realizujemy strategię dążenia do pełnej omnikanałowości. Klient oczekuje pełnej dowolności w wyborze kanału zgodnego z jego preferencjami. Wyróżnienia Global Finance to sygnał, że Bank Millennium trafnie identyfikuje potrzeby klientów i odpowiednio na nie odpowiada. –podsumowuje Campos.

Zwycięzcy zostali wybrani spośród zgłoszeń ocenianych przez zespół światowej klasy sędziów z Infosys, światowego lidera w dziedzinie konsultingu, technologii i outsourcingu. Finalne rezultaty to efekt głosowania zespołu redakcyjnego Global Finance.

– Laureatami tegorocznych nagród są banki, które rozumieją, że zarówno klienci korporacyjni, jak i detaliczni oczekują od swoich partnerów finansowych zapewnienia łatwego dostępu do pakietu produktów i narzędzi finansowych, które są w pełni zintegrowane z funkcjonowaniemw cyfrowym świecie. – powiedział Joseph D. Giarraputo, wydawca i redaktor naczelny Global Finance.

Jury oceniało zgłoszenia w oparciu o siłę strategii pozyskiwania i obsługi klientów cyfrowych, sukces w pozyskiwaniu klientów korzystających z oferty cyfrowej, wzrost klientów cyfrowych, oraz szerokość oferty produktowej. Pełny raport dotyczący nagród i relacja z konferencji zostaną opublikowane w grudniowym numerze Global Finance.

Global Finance to niezależny magazyn finansowy wydawany od 1987 roku. Co roku wybiera najlepsze systemy bankowości internetowej na świecie. Zwycięzcy Worlds Best Internet Bank wyłaniani są w poszczególnych regionach: Europie, Europie Środkowo-Wschodniej, Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Azji, Bliskim Wschodzie i Afryce. Wyróżnienia te od lat uznawane są za znak najwyższej jakości usług bankowych.